3.8.09

::GI SEBEDAY KAKAK::

JOM anak-anak...! Kita gi sebeday party naik lori ikan! Yeahooooooooo....

Mekaseh ye Sue...sbb kau sudi jadi eskot utk aku. Siap bawak sikat + bedak bagai utk anak2 aku yg rupa dah mcm sakai tu. hihihihi..ngan tak bawak hadiah apa, sampai gak aku kat umah Bibu. Takpe ye kakak? auntie takde pon beli apa2. Lagi menghabiskan bores adalah! Sedap2 makanan kat umah kau bibu! Kek pon sedap melatop...mmg mantop tul la kau! Mekaseh ye sbb mengenyangkan pewot aku anak branak haritu..lalalalalalalala


gambar aku curik dari Sue..
ekekekekekeke..
nampak tak aku anak branak dlm lori tu?

Sue tukang eskot!


sedappppppppppppp

eeeeeeeeee...mistiknya syapak + zura!

amboiiiiiiii...sonoknya dia!

pulut pon ada


me + sue

ntah apa la yg si bibu beria tu!

akil si budak encem


Ely dapat hadiah belated dari auntie syafa...

wahhhhhhhhhh...bestnye!
mama nk main skali ye??? ekekekekeke...
mekaseh syafa!!!





2 comments:

fazilzura said...

OIT KAK KELIWON .. aduyai
muke buruk lg .. adehhh xleh layan betui ..

** heheheh untie syapakk daku nak jgkk ..

** kak mon jgn lupe VOTE tuk akil

Bibu said...

tq beb..dtg jugak ko akhirnya..sib le Sue ade ye.....yg penting kenyang korang anak banak taw! aku lupe la nak bagi adiah Elly..sgt2 aku lupe..takper karang ade gathering aku akn berusaha tuk hadir ye!

klik klik (^_^)