19.8.09

::PATONG PULAK!::


NI le pestime seumur idop aku pakai tudung kaler terang benderang gini!! Memula dulu mmg tingin sesangat. Tp aku sangat menyedar diri..aku ni itam. Aku takot nnt org lari lintang pukang tengok tudung bergerak! kihkih..

Malam tadi aku sibok hapdet kedai lagi sbb ada stok baru aku beli. Dek kerana nk tunjukkan kelabuhan tudung tu, aku sarong la. Nak amik gambar tepek dlm blog kedai tu.. E'eh!!!! SANGAT CANTEK le kowang! Tak sangka aku leh pakai tudung kaler2 camni. lalalalalalala..So, mmg aku tak lepas peluang le. Tudung yg aku peragakan tu lah aku rembat. TAPI, bukan rembat sesaje je....aku PAKSA abg kaman bayar. Dek kerana $ dia kering skang, aku kasi chance dia berutang. Bayar ujung bulan ni! muahahahahahahaha...aku x kira, nak gak dia belanja aku tudung.

Yang bestnya..kalau pagi senin aritu si BB ckp aku makeup cam hantu, pagi ni plak hati & buntut aku berbunga-bungaaaaaaaaaaa...Aku dah bersiap2 nk gi keje, Angah masuk bilik. Dia pandang je aku trus cakap,

"Cantiknya mama!! Macam patong la mama pakai tudung tu!! Cantik sangat!!"

auwwwwwwwwwwww
....harus aku pakai tudung seceria ini setiap hari! keh keh keh..




8 comments:

afsal_8281 said...

kalo da mcm patong tu santek la kak ai oiii
takde la itam patong kan sume putih2 aje

warna terang mmg ceria

D.O.U.B.L.E...S said...

sudah lama dah ku katakan ko cantik pakai tudung gitu....

oMMy fiRuz said...

cek ai..pandang gigi taring u tu..teringat kat my ex-ex-ex my bf dedolu..hehehe..siap ade gelaran lg..Drakula

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

tunggu hujung bulan eh, akan ku borong tudung2..hehehe

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

ade la rupe macam patung kat Gallery a.mi Kakngah.......tp kan,patung kat Gallery tu takde kepale...????
wahahahahaha

Fiza Nordin said...

wah pandai angah bodek mama erk hahahaaa

grow2g3th3r said...

ai.. bila pulak ko ni gelap?.. tak lah..kulit melayu tu.... apa2pun, sesuai lah tudung kaler2 ni ngan ko.... aku pun sukeeeeeeeeeeee

el said...

ntah ai ni ms bila lak kulit ko gelap
ngada2 betol..aku tembak bru tau
ko pki pape pun lawooo..hehehehe

klik klik (^_^)