24.8.09

::NASIK & LAUK TUNJOK::

PARAM kt kwsn umah aku.
Masa ni awal lagi. Dowang baru nk setup2.
Ujan plak..tp sib bek sekejap je..

"ayah! ayah!" si ely jerit!!
Mcm biasa gak arr, bulan pose ni bulan $ bg Ayah.
Dari bakso, ubah jual Murtabak plak.
Ni dpt le aku amik gambar sbb baru nk setup gerai.
Kalau kowang nk tau, gerai murtabak ayah ni le yang PALING TERMANTOP kat param umah aku!
Dasyat oooo..bila time org dah stat beli, nk tengok ayah pon x dapat.
PENOH kene kerumun!!
Alhamdullilah..rezeki dia sekeluarga..

Smalam aku tak masak.
Aku tak larat langsung!
Sibuk aku hapdet blog kedai dari lepas subuh tu..
Sampai ke petang kau!
Adoiiiiiii...jem pala aku..
DEMI SESUAP NASIK, aku pasrah! :P

nasik tomato ayam kurma utk laki aku


nasik campor - daging cili api + rendang kerang utk tekak aku..

IENA!!!
Aku pon makan rendang kerang gak smalam...
sedappppppp..lalalalalalala




7 comments:

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Mangapppppppppppppppp!!!!

shiemz said...

MANTOPPPpp.... hehe.. shiem 2 hari pose 2 hari makan nasik tunjuk jerk... huhu... sangat malas kan bini org mcm aku nie... huhuhu

Emy Omar said...

Kak..harus petang ni cari lauk kerang gak..meleleh dah ni :D

el said...

tunjuk2 pun sedap kan..hehehehe

aRe_uDear said...

hohooo.. meriah nmpak lauk2 tuh kak.. ahaks..

shi3la said...

hamboiiii sakannnnn...!!!

hakukan kak sejak Danial kener cirit birit cam Fobia lak nak g beli makan kat luwor....

elly @ suely said...

pose2 ni... x yah la ko tjuk2 makanan kak... terliur aku kahhhhhhhhhhh

klik klik (^_^)