17.8.09

::BUAH DARI MEK::


MEK ada kirim buah utk kitaorg dari Kelantan nu. Dia kirim ngan anak jiran dia yg ada nk balik ke KL ni. Ayoyooooooooo!! Sedapnyaaaaaaaa...Aku makan sampai kentut pon bau buah tau! Kitaorg kan dah lama tak balik. Kalau x, bleh je makan buah2 ni fresh dari pokok. Ala, pokok2 dia betul2 kat depan umah. Kat blakang pon ada. Nak makan buah salak pon gi je ikut pintu dapo tu..leh makan kat pokok tu jugak tau. Alamak...best betol la! Tp nk wat camne..kami takleh nk balik sana. Tukun tu le! Mmg kompom takkan sampai punye. Sedangkan balik melaka pon cam sengkak! Siap mintak pinjam kete adik aku jap. huhuhu..sadisnya idop kau ai!!!!


amik kau!!
berkotak2 bagai..
Tp idak le kami bedal semua..
bahagi gak kat adik kaman, si beddy.

manissssssssssssss


pulun adap memalam makan buah anak-branak
(kaman terpaksa aku bajukan sbb cekci sgt)

Moktey :P


giler!!

tak tau le brape kilo si Ely makan dokong ni.. suka tul dia!!



4 comments:

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

mak oiiiii meriah nye kakngah oiiiii!!!!
Ko taknak poskan sebijik dua kat Damansara kew????
Lalalalalala

nabilah_2908 said...

hrumm.besh nyer dukong tu...

iera_ayen said...

laa...ely mcm zikry la zah...memang antoo dokong tau... sekali dia ngadap aku x tau la baper kilo dia hentam... smpai mak aku pi mana pon kalo nmpk dokong dia ingat kat cucu bongsu dia ni...hehehehe

el said...

hahahahah ko pun jahitkan baju tuk abg kaman..superBBBB
byk tol buah dokong
aku x bape nak mkn sgt

klik klik (^_^)