29.8.09

::MARVOULESNYE BONTOT KAU!::

nasik ayam kaman

Ni EJ punye pasal la ni!
Aku tengok dia gi tayang plak lemak ketam kat blog dia..
menetek-netek air liur aku.
sib bek kat PARAM ada jual..

desert kami laki bini..
TERMANTOP ok..
yg ni tepong pelita paya jaras nama dia.

AKHIRNYA!!!!!!

Licin pinggan aku berbuka smalam...
mmg tekak aku ni nk mkn lauk asasi aku jelah kot..
isk..Puas tengkolok aku makan!
ngeeeeeeeeee



4 comments:

Emy Omar said...

wah sedapnya gulai ketam ko tu kak..gambo last tu buntot ayam ke?

shi3la said...

hati-hati balik kg yer kakkk...kim salam kat kak biah ngan abg din botak ehh..kahh kak ngan abg tuhhh...tak tahannnnnnn....

el said...

ayam pya nasi ayam tu..perghhh sodap jo...
ketam msk lomak feberet den jugak

haa balik kpg ati2 di jln raye..selamat hari merdeka

ppb_ppkp said...

kak ai...sodap tgk tepung pelita tu..
ni yg rasa teringin nak mkn ni..\
nak kena pi beli ni

klik klik (^_^)