13.8.09

::JATOH CHENTA!::

Baju $5 yg menampakkan aku sedikit cubby..
i likeeeeeeeeeeeee



e'eh...
kalau la dari dulu aku tau pakai selendang jojet ni
bleh menampakkan pipi aku bambam..
dah lama aku sarong!
sukanya aku! nampak cam berisi je muka aku..

oooooooooooohhhhhhh
Aku Jatoh Chenta Kepada Kamu Jojet!!!






6 comments:

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

macam ni ngopenya selendang jojet RM10 yer???
tak rugi tak rugi

cantikkkk

afsal_8281 said...

nape kak ai suka lak nampak pp tombam?
ate teman lak kalo pakai tudung gini mau pipi lg tombam dan gebu mcm kata kak nita tuh
adesss

tp aku sedor diri aku makin tombam dan gumuk la

chykeenzachary said...

kak... ckin memang sukeee pakai jojet ni dari dolu lagi..senang nak bela.. pastu dia berat n jatuh jer kat bahu..erm..skang suke yg chiffon gak..aaaaaaakak try ler..chiffon takler mahal benor...

lau akak ader , leh cari ngn harga terbaek!!! ckin nak tau

ai said...

ckin wei, akak kau ni kan mmg niaga tudung. kau gi le kebek kat kedai aku tu! isk budak ni. aku jentik jugak kau ni kang!

damaiinx said...

hye..ai,bgaya yerk,raya lambat lagi...kakakah

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

DAN SEBENARNYA......
tetibe terhenggat kat Yuna...huhuhu

klik klik (^_^)