17.8.09

::TAHLIL KAPLA IKAN::


"Kaman, aku ingat ujung minggu ni nk buat tahlil la. Kau bawak balik kapla ikan. Leh masak kari.." - Ayah Ely


"baikkkkkkkkkkkk" - Abah Ely


(perbualan yg telah diedit oleh penyunting blog)



Mandor Terhebat - Ema

Pepagi buta dowang laki bini dah gigih nk memasak..

ayah yg kebizian

aku kene kurung anak2 aku dlm umah.
kalau aku lepaskan main kt luar ni mau ada yg masuk dlm kuali!!

ayam goreng rempah

Kari Kepala Ikan Mantop Ayah!!!

ewahhhhhh...kunun!!!
nampak cam aku bunting plak..ekekekekeke

Sian abg kaman tak dpt nk join kenduri sbb keje.. :(

sebahagian dari jenjiran tetangga

uik! cik CT temah pon ader...bagus!
CT dah macam penyambut tetamu dah masa kenduri tu..
pokpekpokpekpokpek molot dia melayan jenjiran.
ekekekekekeke...

jempot makan....

ayoyoooooooooo...mmg mantop!!!

dah abis kenduri baru abg kaman sampai umah.
Sempat gak la dia kutip si Ayoi.. :P


sah, kau mmg kronik!

OOOOOOOOOoooooooooooo

me + my luvly bro, Ayoi

(kuar taring keliwon aku!!)

the red hepi family

the oren family

ni jiran depan umah aku.. Tie ni keje kat spital selayang.
Katanya wad kat sana dah penoh!
dah 3 org mati sbb H1N1 kat spital tu.
ramai nurse + doctor yg demam skali..
huhuhuhu...takotnya!

Paksu Ayoi yg amik pic ni..
BB mmg suka ngan paksu ayoi dia.

The Cronic Keliwon Team!!!


Bubye Paksu Ayoi..

Lepas ni nk gi ke umah maklang plak. ada kenduri jugak..
mak aiii...letihnya aku!!!!

8 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

wah bagus semangat kejiranan umah ko kak....muhibah jek...suke aku tgk kak......cam hidup kat kampung2 plak...ye laa kat kampung kan rajin tolong menolong kalo kenduri.....

tapi tang kepala ikan tu kak, aku pun meleleh dengar.......sedaaaaaaapyeeee

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Ooooo..........kak Ct Temah Temun & Ayoi pun renggeng same ek.....

iza iziana hasan said...

seronok nye dpt berkumpul ramai2 mcm ni...
gambar akk tgh masak tu mcm mengandung
hehehhehe

iza iziana hasan said...

seronok nye dpt berkumpul ramai2 mcm ni...
gambar akk tgh masak tu mcm mengandung
hehehhehe

nabilah_2908 said...

biase la...nak2 dekat puasa...sana sini org buat kenduri.. :)

Nur Syafawati said...

sedap aku tgk abg kaman kunyah2 kepala ikan tu..nikmat nyer laaa

MUMMY ILA said...

makoi mmg penat aku tgk. dasat tol ayah ely masak kat balconi. mmg slumber..dasyattttttt

el said...

kiutlah ko pki baju tu ai
cam peknen..hehehehe
haa tu lah siap msk kat atas flat lg
cayalahhhh

klik klik (^_^)