24.8.09

::CHIAPAPAPA::

TIME2 lunch ni jom kita lupakan kejap kelaparan & kedahagaan kita ini dengan persembahan dari artis terkemuka Taman Tun Teja Rawang!! Dipersilakan...ELY THE BAMBAMBOM!!



video




penyanyi dah letih...duduk kat bawah plak!

bapak artis


Insyaallah, esok akan dipaparkan lagi klip nyanyian terbaik dari Ely The Bambambom. Beliau akan mempersembahkan nyanyian nasyid pulak. TUngguuuuuuuuuuuuuuuuu...

8 comments:

nabilah_2908 said...

haih,,,,cute nyer elly....dia nyanyi lagu ape tu kak..?

nome said...

tomeinyer elly nyanyi..tp lagu apa tu kak ai? aku x bape nak paham lirik dia...ekeke...

JiEjAh_DeEn said...

wakakakka tomei tul dak kenit tu nyanyi yg x paham ujung pangkal miahahah

mcm nak cubit² molot comel tuh:D

D.O.U.B.L.E...S said...

geramnya aku tengok dia kak.chumel cam mak tam dia kakakakakakaka..

Zura Hasan said...

heheheeh...lagu ape? hanya dia yg tau....to chumell btl...dok ulang ayat tu sajorkk siap action ape bagai...hiksss...ketawa sy sorg2 kat sini...

afsal_8281 said...

adess
ada ka lagu chiapapapa tu kak
mana dia laja

tu lagu tamil ke tu
hiii3X

elly...elly...

chykeenzachary said...

tgn abg kaman tu kenapa kak? mcm melepuh jer

sis_nita said...

wahhh.. acik sukeeeeee.. :)

klik klik (^_^)