3.8.09

::JOM IKUT ABAH!::


BALIK dari Cokit dalam kul 2 lebih, trus ke Batu Caves. Ingat nk amik laki aku balik keje. Rupanya laki aku lom abis keje lagi. Dia kene hantar ayam ikan ke IKBN Dusun Tua pulak. Haihhhh...takkan aku nk balik umah dulu pastu dtg balik store kan? Laki aku ajak aku ngan anak2 ikut je dia gi sana. Ha...jom kita!

isi minyak dulu...

camni le laki aku keje.
Dah bawak lori, kene angkat lak.
Yg ni takpe, leh dikira dekat la jugak..
dlm seminggu adalah dlm 2/3 kali kene gi jejauh.
Cam ke Penang, Perak, Johor..
balik hari tau! isk...
sian kan?

mengira cukup ke tidak...

my lalink
Ya Allah!!
Mana la org kantin ni dpt troli mayat ni!!

Anak-anak...
tengok camne abah tu carik rezeki utk kowang..
sob...sob..sob..

along nk tolong

peloh keringat lakiku


tot tet tot tet - bunyik sms masuk

SUE: Kak Ai, kau gi tak umah K. Wil?

AKU: Tak kot. Aku ikut laki aku keje ni. Skang ni kat IKBN Dusun Tua.

SUE: La! Dah dekat la ngan umah K. Wil tu! Jom la..


AKU: Camne nk pegi? Aku tak tau jln. Aku tak bawak pon map yg dia kasi tu. Ke, kita konvoi nak?


SUE: Ok, bla..bla..bla (dia tunjuk arah mana nk jumpa)


AKU: Sue, nnt kau bawak skali sikat + bedak utk anak2 aku ni. Aku anak branak dah rupa sakai dah ni..


SUE: Untuk maknya takmo ke?


AKU: Aku punye takyah. Dlm lori ni ada banyak tepong! :P


(ayat2 di atas telah diubah suai mengikut keadaan semasa. ini adalah kerana ayat2 sebenarnya banyak mengandungi unsur2 carutan antara aku + sue..ahak!)

Makanya, lepas hantar barang kat IKBN tu, trus gi umah Wilda @ Bibu ngan lori ikan...(nanti aku sambung). Aku nk tido jap. Poning na kepala hotak aku ni..






11 comments:

cerpelai said...

Teringat masa kecik-kecik dulu.. Kenderaan rasmi famili gua tak lain tak bukan ialah lori 10 tan..!!

Rasa rindu pulak nak naik lori.. Kehkehkeh.. Idup driver lori..!!

afsal_8281 said...

itulah t/jwb seorang suami kan kak
cayalah akak sama2 ikut gi antar barang...sporting dan supporting tul akak neh
isteri mithali lah

ada petua tak??

saveme_zero said...

kahhhhhhhhhhhhh

Tijah said...

misti ko salu dapat mkn stok fresh2 kan? jelesnyer aku...

Tijah said...

yay! takdo word verification. den sukooo....

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

fuyooo..!! naik lori laa.. xpernah lagi rasa naik lori.. tingin gaks nieeee...

Bed said...

kak ai....drebar lori gaji besau tau especially yg hantar jauh2 mcm abg kaman tu!!!ooo patut la nampak lori laki ko dlm post kak sue tadi...

Bibu said...

padan le sampai umah aku ade bau2 tepong sume kaaaaaaaaah...x sabo aku tggu entry next ekekeke. aku sket punye byk lom sempat nak hapdet

suked8787 said...

best oooo naik lori....bukan calang2 org dpt naik lori....

P/S : Haaa...Dj Epoi, bila nk bawak Suked naik lori?

shah-ila-ain said...

kak ai mel suke dgn semangat kak ai nie...pemangkin suami dan anak2... moga diberi kesihatan yg baik bersama fmly tercinta...

el said...

eh gmbo abg kaman yg atas lori tu mmg enceng betulllll..seyesss ni..:)

klik klik (^_^)