27.8.09

::BAHANA BANGUN SAHOR::

Lauk sahor aku pagi ni..cam biasa la,
YG RINGKAS ITU ADALAH SANGAT MENGHAIRAHKAN!!
muhahahahahaha

sambal cili api terangkat buntut

ikan goreng + telo asin

Kicap kipas udang gagah perkasa!!!

e'eh!!
budak ni pon bangun sahor gak!!

makan beria ok!

ha! amik kau..
bangun sahor lagik, dah tak bleh nk bukak mata.
dah le melekat menepek kat abah dia yg tgh drive tu..
sib bek dekat je..

pagi esok nk bangun sahor lagi ke dek??



nota bontot: Aku ada hapdet skit tudung & shawls kat kedai aku tu...gi terjah!!! (kali ni, aku tak adap sgt kedai smp tetengah malam. Aku balik umah, amik gambar..pastu edit kt opis je..hihihi..cukup tidoku!)




11 comments:

nome said...

simple giler makanan sahor ko kak..tp yg simple tu la yg membuatkan tekak ku terangkat...sgt menggiurkan lebih2 lg cili hapi podas malatop itew...sekali hadap..licin terus...

Jiey Mien said...

bukak pose karang nk mkn telur masin ngan ikan goreng gak ah.. nampak cam best je tuh.. :P

nabilah_2908 said...

lalu ke nk berbuka makan ikn goreng ngn telur asin tu...? huhu..masing2 la.. :)

if sahur..mmg la lauk2 cm gni yg terbaik... :)

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Mak oiiiii...Kakngah,meletup nyer Cili padi itu.....nanti nk blajar buat r,hmmmmmmmmm

ira said...

Singgah jap..
ringkas nye menu..pe2 pn..telur masin ngan sambal tu mmg mnyelerakan...

el said...

yg simple2 tu yg ghairah..kahhhhhhh

adek pun bgn gak..sebok je dia
sukalah tgk dia mkn

ai..ko x msok contest 'makan' ke..
harus ko tepek pic adek mkn tu...
aku rs bleh menang..
msok eh...

fazilzura said...

WAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH kak mon ..
menu mu mmg terangkat montot..
aduyahiii yg simple tu ler yg besh tu

KasiH said...

menu sahur haruslaa yg begitu...kicap tu kire wajib dah...hahahaha~~

FaizAmYAirieL said...

dulu kalau aku x peknen mmg aku sgt tesentap tgk lauk camni..tp skrg..huhuhh...rajinnye elly bangun sahur...ehehe

Nur Syafawati said...

AKU TERLIUR TGK IKAN GORENG GARING TU..GLUPPP

saveme_zero said...

muncung tak ingat!! hahahahaha

klik klik (^_^)