7.8.09

::TAG CANTEK DARI CEERA CANTEK::


KEMBANG kuncup buntut aku dapat TAG dari si CEERA. Biasa aku cam malas nk jawab tag2 ni. Tp dek kerana mmg kecentaan aku criter psl makeup2 ni. Aku menjawab jugak. Nak-nak lagi cable KIMIe aku tertinggal kat umah, aku takleh nk upload gambar..makanya kita layankan jelah TAG dari Mrs Ciput ni..


Q: Pengertian CANTIK bagi anda.

Bagi aku, cantik tu 'sedap mata memandang'. Tak semestinya kau bermakeup, kau cantik. Aku sebenarnya lagi suka tengok pompuan yg bermuka suci tak bermakeup tapi nampak berseri je. Tu cantek semulajadi. Omputih panggil 'natural beauty'. Eh, bunyik cam lesbo lak ye? uhuk!


Q:Bila kali terakhir anda bermakeup?

Hari Isnin aritu. Idak le tebal mana pon. Aku calitkan eyeliner je sbb masa tu pon aku dah terasa nk demam. Takde mood.


Q: Bila kali terakhir anda shopping sakan membeli makeup dan yg sewaktu dengannya?

Bulan lepas. Aku beli eyeshadow $7.90 kt Watsons.


Q: Bila kali terakhir anda syampu rambut?

Semalam. Pagi ni tak syampu pon sbb mlm tadi takde malam keliwon. Kondisi agak tenat. eh..dah masuk criter lain lak. Sori.


Q: Adakah anda seorang yg kemas & teratur dalam penjagaan bilik?

Uiiiiiiiii! Dah tentu! Kalau boleh, harus aku deco cam bilik panten. Tp tu dah melampau lak kan? Agak2 la. Asalkan kemas & bersih, udah.


Q: Barangan makeup anda?

HARUSlah yg murah + cantik kaler dia. Elianto, maybeline + psr malam brands le yg aku pilih utk brg makeup aku sendiri. Utk makeup org lain la pulak brandnye. Cam aku penah ckp le. Nak merasa molot puaka aku ni tenyeh ngan gincu MAC, masa aku ngandam org je. Ngeh ngeh..sambil nyelam tenyeh molot!


Q: Senaraikan 5 actress tercantek di mata anda.

Alamak...aku punye senarai cam sama je ngan kau punye ceera. Camne? ahhh...lantak! aku nak listkan jugak! ahaks..

aku paling minat elyana ni...!

dia ni takyah cakap la kan...

dia ni plak dah le cantek, peramah lak tu!


aku suka tengok dia pakai tudung..
very the ayu!

Comel betol la dia ni. Pakai seksi pon x nampak seksi..



Q: Last question : Are u HOT?

Agak2 kau hot tak aku?? aku mmg rasa aku HOT. Segala mak nenek hot! Hot temper pon. :P

Sertakan 3 keping gambar anda yg anda rasakan paling seksi. Tak semestinya x berpakaian atau mendedahkan. Mungkin anda rasa senyuman anda masa tu adalah seksi. Sertakan!! Nyatakan kenapa gambar itu seksi dimata anda?

(apa pulak pesen gambar nk aku tepek ni?? hhhhrrmmmm)


aku suke gambar ni (mampos sendiri UP)
sbb mata aku nampak MACAM seksi.
uhuk..!

ni plak nampak cam baru lepas mandi wajib je..
uhuk lagi!

seksi kan?

Ni paling seksi..
RUPA DI MALAM KELIWON..
seksi kan bang??? grrrrrrrrrr


Dah! lalalalalalalalala




10 comments:

Ceera said...

mak aihhhhhh

gambar last tu yang tak tahan.. nasib baik tengok time siang..

Anonymous said...

bukan seksi tp seksa mata memandang...hehhe

fazilzura said...

KAHHHH lawak betui gambo ke 2 last tu

ratna said...

huishhh gambar yg last tu betul ker gambar awak..?

Ibu Mifzal said...

ayooo..kak..ko mmg seksi n seram..hahaha

A.I said...

YE RATNA! GAMBAR AKU LE TU...EKEKEKEKE...amacam? REAL tak??

afsal_8281 said...

wah
terkujat den nengok gmbo last tu

adess
mampos seksi tau gmbo tu

mamashasha said...

cissssssssss terkejut aku keliwon tu....ehhh yg pakai tudung tu ayu raudah ke?

Unknown said...

Yang paling santek di mata shiem, yg pakai tudung hitam then mata cekci & anak 5 tue... maintain anak dara.. heheh

el said...

adoilahhhhh gelak aku tgk gmbo2 ko ni ai...
yg gmbo 2 dr atas tu...aku suke..sgt2 fresh...npk sgt cam budak2...
gmbo yg pki baju paten tu adoiiii sakit2 urat saraf aku gelak
yg gmbo malam keliwon tu...
MMG SEYES MCM KELIWON..LEH JD MODEL DRAMA KELIWON KAT TV3 TU....

klik klik (^_^)