10.8.09

::CANTEKNYE::

Pemandangan waktu senja dari TM Resort, PD

Lawa giler aku rasa. Sebab biasanya senja kaler oren. Tp mlm tu kaler biru plak. Ni aku amik ngan KIMIe aku je. Haihhhh...kalau le aku ada DSLR, mau aku duk bertenggek kat situ je. Nak amik gambar view bebanyak. Ada sesapa ke nk hadiahkan aku minatang tu? Yelah...sebelom mataku tertutup..(tetiba je :P). Nnt mau anak kemana, laki kemana..aku 24jam mengelek DSLR tu aje! ekekekekekeke...

Gambar aku bergathering ngan kaum kerabat aku kat PD tu nnt aku haplod ye. Cam biasa la. leh tengok sampai muntah ijo! ekekekekeke...

8 comments:

afsal_8281 said...

wow...i likeeee
very the one la kak ai
sungguh mempersonakan pemandangan neh

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

cantik siut macam lukisan..heehee

nabilah_2908 said...

cantik nyer kak...sy nk amik pic ni..boleh kan kak...hehe.. :)

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

cantek..cantek...
biru lagi tuu..hehehe

mummysya said...

chantek beb!!!

Mizz_Ila said...

hahaha... xyah dslr..kimie ko pun dah cun. hehehe..

syok tol dpt bercuti dgn family kan?

el said...

smur org dah kemaruk dslr..huhuhu

LINA said...

wei..canteeeek giler....

klik klik (^_^)