13.8.09

::PIZA HAT::

DARI haritu aku tingin nk makan pizza mediterranean kt pizza hut tu. Tak abis2 ngan piza kat psr malam tu je. Aku mcm berkira2 gak nk berangkut anak branak ke sana. Yelah, takot membazir lak. Sbb dulu aku penah angkut anak2 aku. Abis $60++...tp bazir je. Sbb dowang makan memain. Anak2 aku ni kan budak nasik! haihhhh..

Tapi sib bek la mlm tadi dowang mmg beria makan! Ntah2 sebab kebulor. kihkih..tp ok la. Sume licin! Sume kenyang!



ini budak x payah ckp la..
dia mmg bedal je!


nak tu! nak tu!

BB pon pulun gak..

sedapnyeeee



poyo!



amik! licin!
Alhamdullilahhhhhhhhhhh

aku order yg ni le..
Utk 4 org makan..
sedapppp



6 comments:

fazilzura said...

amboi tokey tudung ni ..
sonok sakan yek

mummysya said...

tetiba aku plak teringin nie...

el said...

ai..xmo banjer aku ke
amboi2 ko skrg...sllu sgt mkn kat luo ye
hehehehehe

jaijina said...

nyumx3, cedapnyelah heh..ade yang megaruk laki ni kang ajak pegi pizza jugak..

elly @ suely said...

aku ngah ngidam dominos pizza nie... ble la nak pi nie...

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

ceh tak ajak aku pung...
menci o..
nak paksa manager aku belanja la..claim baru masuk..wakakakka

klik klik (^_^)