28.8.09

::SESUAP DUA JE!::


DAH 2 hari aku berbuka & bersahor mkn nasik 2/3 suap je. Aku mmg PUTUS selera la. Cam time skang ni mmg aku rasa kebulor. Bila masuk blog org tayang gmbr lauk..napsu makan aku naik. Tp aku heran bila masuk waktu berbuka tu ilang langsung selera aku!!!

Laki aku harus la riso. Pagi tadi pon dia paksa2 aku suap masuk nasik dlm tekak. Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Keding la aku rasa ni. Takmauuuuuuu!! Aku nk cantek jelita beraya kat klantan tu. Camno ni?

Harini aku kim bontot ayam kat laki aku. Biar dia beli kat Giant tu. Bleh aku goreng balik ni nnt. Kot2 la terbukak selera aku makan bontot tu ngan kicap, pastu geget cili api. (ade plak yg kembang tekak aku sebut bontot ayam ni kang!) :P Mintak2 le ok aku makan buka pose ni nnt. Goreng pon kejap je. Sempat le aku msk blk ni.

Kalau aku nk maintain camni, bleh je aku minum susu tambah berat bdn tu. Tp kang, mau aku menggelupur kebulor siang hari. Camno tu? haihhhhhhhhh...

Tp KOMPOM la kalau buka + sahor kat umah biah nnt musti aku makan secara rakus!!! muahahahahahahahaha....


lauk aku smalam..
nampak sedap kan?
tp 3 suap je aku makan! :(

Ha! yg ni mmg abis licin aku bedal..
feberet aku ni..
Puding telo..sedappppppp!!



7 comments:

FaizAmY said...

kak ai..ko dah la keding..kan best kalau aku yg xdek selera tu leh aku slim cam ko..eehhehe...mmg agak kembang tekak aku dgr ko nk geget bontot ayam sambil geget cili api..ekeke..nasi ko tu nampak sedap la kak ai..telan air lior daku..karamel pon faberet ku juge..ngeh ngehh

Nurul Nadiah said...

kak ai, isk laa. awat xdak selera? yang nadia ni ha, selera memanjang hidup membuak buak. sampai badan pon dah tembam bam bam jadiknye. nadia teringin wooo nak kurus cekeding. hehe

dmx said...

hi..ai,aduss,
ape hal nie..x
tbuka selera makan yek.....
tunggu raya..kot :)

En. Bye said...

Nak tau tak kenapo anda jadi tak beselera bila ngadap makanan.. sebab siang buto dah ngadap gamba makanan.. samo lah cam Dak Ayu.. siap tekeluar cebisan air liur kengkadang tu tengok gamba makanan!!.. isk!!

farrah said...

kak ai, puding telur tu saya panggil puding karamel ekekeke. akak ni, bagi la nama glamour sketttt. ini main direct je puding telur :P

angah iza said...

puding telo dap nyeeeeee

el said...

ko kena mkn obat yg leh ada selera tu..
bg badan ko ada tenaga la
keje kuat..tpi tenaga xde..tu yg ko lemah
xpelah..nti balik umah datin rubi tu nti ko rakus2 lah ok..take care

klik klik (^_^)