29.4.09

::AKU STIM::


Setahu aku dlm seumur idup aku yg 23 eh, 32 tahun ni, adalah 2 kali kot aku makan nasik kukus ayam berempah ni. Malam tadi kira kali ke 3 la aku makan. Aku beli kat area umah aku je. Boleh la tahan. Biasalah, nasik stim kan mmg keras skit. Yg ni kuah dia semacam la manisnya. Tapi sebab aku dah kebulur, aku balun je sampai abis. Siap sound lagi laki aku masa lepas beli tu "abang, sampai umah kang intan nk terus makan dulu tau. Intan lapar sgt la.." hihihi...Yelah, kt opis semalam aku makan mee yg aku tapau pagi tu je. Malas giler aku nk turun tapau nasik. huhuhu..


nampak cam sedap kan? boleh la...

ayam dia mmg sedap. cukup segala mak nenek rempah dia. besar lak tu!

Aku beli 3 bungkus. Sebungkus $4.50.

cili yg takde rasa cili.
tak terangkat pon jubo aku..

sian laki aku..tak sempat lagi nk mandi bagai.
sibuk melayan bebudak tu. mandikan la, siapkan la, kemaskan beg baju/skolah la,
tengok bebudak buat homework la..
bini dia???
MAKAN!!!! muahahaha...



9 comments:

saveme_zero said...

aku baru je mkn ns kukus ni..sedappp. kak ai..suka aku tgk abg kaman layan anak2 ko. bagus tol abg kaman ni...untung ko

elly @ suely said...

wakaka... ni sape isteri sape suami ni? kahhhhhhhhhh

jiejah said...

keji hocayyyyy ..dera laki wakakakka


cabuttttttttttttttttt!!!!

☆ lieya latif ☆ said...

pes time dengar nasi kukus ni kak....selalu nasi lemak kukus...sedap yeak....belikan satu boleh he he he he...

untung ko kak, laki byk tlg....same cam laki aku jugak wahahhahahahah

el said...

huwaaa tingin nk mkn nasi kukus...ari senin ni haru aku terjah kedai makcik tu jugakkkk...hehehehe

abg kaman busuk masam x mndi lg...kahhhh

D.O.U.B.L.E...S said...

untung ko kak...dapat laki cam gitu...

*syafinaz*me,my self and i... said...

suami mithali..tapiiii..dia pegang hanger tu utk ape?

jeng...jenggg....

kakngah said...

hahaha.. siap hanger.. tak bley tahan......

iera_ayen said...

abg kaman siap pegang hanger tu...jaga ler anak2 oiiii

klik klik (^_^)