26.4.09

::ELLO MALAM SABTU::

Dalam kul 6 lebih aku dpt sms 'yang nak ikut gi amik kete?' hihihi..rupanya laki aku dh sampai kat area tanjung malim. Uik! cepat lak sampai. Semangat le sbb ada bawak teman tu. Aku, apa lagi..trus siap mandikan Opet + BB tunggu call suh turun bawah..jalannnnnnn!

Jom naik lori...


me + older doter

blagak je Opet nk bawak lori!
bahaya la Opet oooiii

Angah yg keletihan,
tp sonokkan Ngah?


Disebabkan harini aku goreng telo je makan 3 branak tadi, makanya kene la mkn kat luar sbb laki aku dah kelaparan. Aku cam takde selera sangat nk makan. Takpe, teman je dowang makan..

amalan rutin Opet di kedai makan

Dia marah bila abah dia tak kasi dia colek kuah kacang tu bebanyak. Dia bukannya makan pon satay tu. Sampai kembang dia colek, pastu isap je kuah!
Kalau kowang nk tau..kuang kacang tu pedas melecet jubo tau!!
tu sbb abah dia tak kasi dia mkn banyak sgt..takut sakit pewot..

Along yg tengah heaven dpt burger kechentaan dia..

satay yg besar tote aiman!!!
gilo! dah la halus je..60sen sebatang tau!
teruk tul la..

nampak tu? leh bayangkan tak besar mana je satay tu? isk

Akhirnya Opet dapat jugak kuah tu..betul2 dia makan tu semata..
sanggup menahan pedas!
tergaru-garu kepala..
menetek-netek peloh!

tengok dia colek



isk kau ni Opet!!

tp anak2 aku tak la makan satay tu semata..aku orderkan mihun kicap utk dowang. Utk laki aku yg kebulur tu lak, nasik goreng USA. Pandai org US buat daging masak merah!! :P

7 comments:

el said...

hehehehe opet ooo opett..comel jek dia ngis ngamok2 kt kedai eh...ada jek drama2 yg dia buat ...manja ngan abah lebih ni...hehehe

atie said...

Suka tengok ai dengan anak2 semua girl yer...nanti nak masuk kedai lak...dah buka lum????hihi

ppb_ppkp said...

geram l aku tgk si oopet ni... suker nangis ek...ya allah..kak ai..satay mcm tu cinonet 6kupang???kalo kat perlis yg 2kupang pon ada lagi..

tuya said...
This comment has been removed by the author.
f.i.e.z.a said...

kite sukaaaa mkn nasik goreng USA tau tp kat kch xde,percaya tak?huk huk..

T.u.Y.a said...

kalau la aku leg geget sekali je si opet tu..geram tahap dewa dah..ishhhhhhhhhh..tungu ko opet..

elly @ suely said...

ni mst dr dlm perot lg dah diajar makan makanan yg melecet jubo kan kak kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

klik klik (^_^)