3.4.09

::PUTARRRRRRRRRRR::


Smalam tekak tingin nk makan ayam putar kat tepi jalan dekat ngan umah aku tu. Biasa aku tengok je dari jauh. Ntah nape smalam tingin pulak. Memula tu aku ingat nk beli separoh je. Isk. Takot terkulat-kulat lak makan anak branak nnt. So, Abg Kaman pon beli jelah sekor. RM15 rege dia. Sama rege ngan kat Sarawak tu kan ZIE?

putarrrrrr...putarrrrrrrr

nak aya,
nak ayaaaaaaa
(mmg opet sebut ayam, aya. ilang M)
sedappppppp....

sos yg sedap tapi lelama makan manis! isk..

Angah pilih kulit dulu..

aummmmmmm


adoii..leh demam makan aya ni!


Licin kau ayam beli smalam! Sib bek beli sekor, kalau tak..terkulat-kulat la kami anak branak makan..hihihi



20 comments:

miss♥wahida said...

wow bestnye ayam tu.....

Tink said...

asal ko tak beli kan aku seko aya tu aiiiiiiiiiiiii!!!! huk!

jiejah said...

wahhhhhhhhhhhhhhh nmpk cam sedapppp jekkk ..

harussssssssss terjahhh gak neh.
haipppppppppppp bikin hancuss diet jekk

helena's said...

yg ni tang kepak memang mabeles!hehe

Tinie said...

hehehe
rumah aku banyk org pun beli ayam 1/2 ekor jer..kdg2 tak habiss..ank2 ko mmg suka makan ayam la ni..hikhik

KasiH said...

RM15 ok ler..kat area aku ni RM17...baik aku bakor sendiri je...(mcm rajin ler sgt kan...kihkihkih)

ppb_ppkp said...

amboi....sedapnye imah tgk..
kak ai..diperlis depa panggil ayam pusing..murah la rm15 hengget sekoq..ayam dah murah lani

D.O.U.B.L.E...S said...

sedapnya........

Anonymous. said...

ok la tu si opet kak ai panggil ayam, aya ... kira ada la bunyi sikit-sikit. anak buah saya panggil ayam, kokok ... macamana nak buat tu? hik hik.

MUMMY ILA said...

tingat ayam golek aku masa kenduri kawin aku...

~~ciklinn~~ said...

haiyoooooooooooooo melahap ayam ha.... sedapp nengoknyer.....

Zanna_MamaBatrice said...

uuu...ayam putar yerk kak
kalu tempat aku panggil ayam golek kak
sedappp oooo

kasihatie said...

angah makan ayam sejibik cam atie...ambik kulit dulu..heheh...

eLYies said...

aku ngan laki aku mmg seekor utk kitaorg..mmg jenis melantak..wakakka..

dah le ayam putar,.mmg aku HANTUUUUUUUUUUUUU

elly @ suely said...

hahaha... aku aym cengini tingin ms buln pose je ekekeke... sbb bln pose je sng nk dpt...

*HeRdA* said...

kakak aku pernah beli..kat rawang kan..mmg mengerikannnnn sedapnyeee..adehhh..lapor!!!

ummu_hanis said...

ko tlah membuatkan pompuan tua ini jugek nak makan ayam putaaaarrrr. oh tidak. mana aku nak carik neh???

~~ciklinn~~ said...

salam kak ai.... akak linn nak bgtau ni..... kalau akak nak buat pinjaman mara tu .. akak bgtau linnyerk.... linn tlg dgn ikhlas..... insyaallah linn tlg usahakan yer mana yg mampu.... huhuhuhuh apa yg akak rasa tu semua2 linn betul2 rasa... yg penting kena kuat semnagt tau...

FaizAmYAirieL said...

hadei kak ai..aku pon teringin la jgk..huhuhh..nk kene carik gak nih..ehehee

aTan and JuLies @ aYu said...

wah lal leeeee.. best nyer... ayam golek..!!

klik klik (^_^)