10.4.09

::TAG DARI NABILA::





AINNUR ELYSHA l ELY l ADEQ l OPET


Harini aku nk jawab TAG yg kowang kasi kat aku je. Adoiii..apesal rajin sangat kowang ni mengeTAG ha? isk..


TAG pertama ni datangnya dari NABILA. (eh..dah bunyik mcm macam baca kad kiriman kt tv pulak ye.. :P) Mekaseh ye yang. Memula aku ingat nk tepek pasal laki aku. Kang kowang muntah beluwek lak. Sbb tajuk tu 'comelnya dia bila' dot dot dot. Kang kowang ckp aku ngada2 lak mengUP laki. ngeh ngeh..jadik, aku pilih anak aku paling kecik utk jadi model TAG ni..LAYAN!!


Comelnye Dia Bila........

- Mintak nasik. Selalu bila nk mkn nasi, dia gi amik pinggan dia sendiri pastu berdiri ngadap rice cooker. Molot lak tek brenti2 sebut ' nak acikkkk! nak acikkkk!' sampai dapat nasi kt tangan baru dia diam.

- Mintak suap. Biasa aku kan malas nk sepah2 + nak basuh pinggan bagai. So, mmg biasa la aku laki bini suapkan anak2. Bila suap tu dah tentu la kene ikut giliran mulut. Dah nama pon anak 4 kan? Tp Opet selalu potong Q tau! Baru turn dia, dia telan nasik tu cepat2 pastu sebut ' nak agi!' 'nak agi!'..nak lagi..hihihi

- Bila dia berlari. Dia lari mmg kelakar tau. Kowang bayangkanlah dengan tekedek-kedeknya, pastu sebelah tangan je yg menghayun. Sebelah lagi kaku! kahhhhhhhhhh...lawak oo. Cik nursery dia pon suka bila dia lari. Gaya tersendiri! hihihi

- Sume nk buat sendiri. Cth: pakai kasot. Kau toksah le murah hati nk tlg sarongkan dia kasut. Mau dia tampar muka kau masa tunduk nk sarongkan kat kaki dia! Dia mmg nk buat sendiri. Masuk kete ke, naik tangga ke, nak panjat kusi ke..biar dia sendiri buat. Kalau tak kang, dia leh mengamok!!

- Suka tanya dia cantek ke tidak. 'cantik?' 'cantik?'

Tapi, apa-apa pon mmg dia comel la! geram aku!! isk....




4 comments:

elly @ suely said...

hehehe kelakor gelagat opet... tp ye la kan kak, nm pon budak... serba serbi comel di mata kita... kan? hehehe

☆ lieya latif ☆ said...

he he he gelak besar aku bace gelagat opet ko ni kak...ngelat same cam mija...bab telan nasi cepat2 pastu potong Q tu same laa seb baik mia jek sornag, kalo ramai sure bertumbuk2 nak makan nasi he he he he

nabilah_2908 said...

indipendnt tul opet ni yer kak...huhu..time kasih cz selesaikn tag ni...hehe..:)

helena's said...

memang comel,ikut muke kak ai..

klik klik (^_^)