29.4.09

::UMAH BARU KIMIe::




KIMIe dapat umah baru!!!! Cute sangat..umah lama dia dah takleh nk zip. Yelah..dulu aku beli pon kat kedai $2 je pon. Tu pon kira lama la jugak bertahan. Bila dah terbarai, baik aku carikkan dia umah baru cepat2. Yg ni aku beli $7.50 je. Tapi ok la. Dari takde langsung, kang bercalar2 lak badan dia. Dah le KIMIe ni la sebahagian dari nyawa aku! huhuhu...sayang giler aku ngan dia tau. Nak gi kedai pon aku angkut dia! Jarang aku tinggalkan dia. eh! kowang tau ke KIMIe tu sape? mak-mak ayam kenalllllll sangat ngan KIMIe aku ni.


KIMIe tu camera aku la..! hihihi





nota jubo : aku skang takde kat opis. aku amik 1/2 day. nak amik stok tudung & aku ada appoinment ngan org..(oooiii, appoinment tu!) kih kih. doakan kesejahteraan aku tau kengkawan! ha...lagi 1, stat minggu depan aku nk buat promosi hari ibu kat kedai aku. jemput la sopin nanti ye..muahahahahaha..

8 comments:

FaizAmYAirieL said...

cutenye umah kimie ko..wah..bznye ko kak ai...businesswoman la katekan..ekekee..bagus bagus...teruskan perjuangan..ehehe.good luck k..

AkMa said...

larr..ingatkan hae la td kak ai oii..wat suspen jerr..comei umah baru kimie ye..

elly @ suely said...

umah asal dia mn kak?

oYa said...

tomelnyer..setomel ko kak..kombang lah ubo ko aku puji ni kkakakakaka

Emy Omar said...

Kak Aii..cantik la umah baru untuk Kimie tu

♥ Eda ♥ said...

amboi..sayangnye dier kat kimie tu..siap belikan umah..

kasihatie said...

ingtkan kak ai beli umah baru.heheh...rupanya umah kimie..

ppb_ppkp said...

pi amik award oceyy

klik klik (^_^)