8.4.09

::TIME KACEH IENA KUDUT!!!::

REZEKI LAGIKKKKKKKKKK!!

Smalam dapat seluar dari adik aku yg kerempeng tu, IENA. Bestnyeeee..! Mmg giler bapak lama aku dah tak beli seluar. Last aku beli slack murah tahun lepas. Adoiiii, mmg rezeki sungguh la aku minggu ni. errrrr...lapas ni ade lagi ke Na? kasut ke, enbeg ke, baju ke..ke..ke..ke... :P

Mekaseh bebanyakkkkk!!! Ai lebiu my beloved sista! muahhhhhhhhhhh


kebetulan, mmg dpt kaler idaman oooo..

Avenue lagik...merasa bontot aku pakai suar mahal..ngeh ngeh

leh padankan ngan baju kesayangan aku ni..

MNG yg aku sambar masa sale..

padankan pulak ngan tudung sarong nangka aku..

TARRAAAAAAAAA!!

muka meRIAK!
aik! x nampak lak jerawat aku..
balik dari PD aku ade jerawat seketul kat atas dahi.
tp aku puas ati betul bila jerawat yg seakan-akan bisul tu leh mati lepas aku
sapu pakai sabun tu. (apa sabun tu, nnt aku bgtau kowang ye..hihihi)
Tp mmg ketara mata aku lebam kan?
yg tu rasanya mmg dah takleh repair,
sbb mmg efek penyakit aku ni pon..huhuhu

8 comments:

saveme_zero said...

murah rezeki ko kak ai. aku pun dah lama x beli apa2 utk diri aku.

Tinie said...

ada lagi tak seluar spare IENA???aku nak gak, aku pun dah lama tak beli seluar ni..hikhik

nasz said...

rezeki, rezeki, rezeki...

♥ Eda ♥ said...

eh ko pkai saiz S mek..kerempeng nye pinggang ko....eeeeeeee mencik!!~

Zanna_MamaBatrice said...

siap mix and match tu kak
cayolah...
nie terus gi kerja terus...x yah salin2 dah...keh keh ekh

helena's said...

SABUN APE SABUN APE????MAU TAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

*HeRdA* said...

suar ko saiz S ke...waaaaaaaaaa....aku takat smpi lutut je tu hahaha...

elly @ suely said...

rezeki jgn ditolak ye x? bagus la kowang adik badik... suke bagi bagi hehehe...

klik klik (^_^)