30.4.09

::SOLAT DEPAN LIF?!::

Lepas maghrib smalam BB + Angah jenguk ke luar nk tengok Along gi ngaji. Aku dah tentu la sibok ngan kain tudung aku bagai..tetiba dua beradik ni berlari datang kat aku..

Angah : Mama, ada orang solat kat depan pintu lif!

Mama : Ha???!! Mana ada org solat kat luar. Kat lif pulak tu!

Angah : Betol la mama..

BB : A'ah mama. Agaknya orang yg solat dekat lif tu orang kaya kot ma..

Mama : (dah tak tahan gelak) apa kene mengena lak org kaya ngan solat dekat lif?? wakakakakaka

BB & Angah bengang aku tak caya. Aku lak malas nk bangun tengok..pastu siap2 la kami anak branak nk kuar gi hantar tudung tu..dari jauh aku dah nampak 2-3 org budak lelaki kat depan lif tu. Skali kowang tau apa??? wakakakakaka..(eh! gelak dulu lak! :P) bebudak tu tengah main terup yg tepok tu la!! dowang kan duduk, bila nk tepok tu nampak cam dowang sujud! patut la Angah ckp ada orang solat! kahhhhhhhhhhh..adoi..


13 comments:

oYa said...

hahahahaha...lawak2....

shimazahar said...

hahahahahhahahehehhhahhehehehhehwawaaawwaaa...kakakkakaaak ahak's.. kelakar arrr anak ko kak...... orangmain terup dikatankan orang solat depan lif........

FaizAmYAirieL said...

kahhh...jauh sungguh sembahyang dan main daun terup..ekekeke...

Tinie said...

wakakakaka
aku pun ingat betul2 ada org solat kat depan lif tu...
wakakaka

ppb_ppkp said...

hihihihi..kelakorrr btui lerr..bikin suspens je

ieda said...

hehe imaginasi budak2...lawok la

~~ciklinn~~ said...

hhahahhahahhahaahahhah kelakar kak oii

peej said...

haha lawak..mmg apa kena mengena solat depan lif ngan org kaya..

eh mcm lama x nampak kau..ingat kau x sihat ke apa..tu yg menjenguk ke sini..

iza iziana hasan said...

hahahhahaha....lawak
hampeh tol =)

noreen-bulan said...

wakaka

kirana@eja@ummikmal&irfan said...

kihkihkih....
aku dapatkan ko gelak mase tu mcm mne kak....

helena's said...

hahha men terup la plak..hahaha

Anonymous said...

Yes exactly, in some moments I can phrase that I agree with you, but you may be in the light of other options.
to the article there is still a suspect as you did in the decrease efflux of this request www.google.com/ie?as_q=yahoo cracking tools 2008 ?
I noticed the axiom you have not used. Or you functioning the black methods of helping of the resource. I have a week and do necheg

klik klik (^_^)