6.4.09

::TIME KASEH SYA!!::


Sebelom aku hapdet blog aku ni ngan gambar2 prono kitaorg masa kat PD aritu, aku tepek dulu gambar masa aku baru bangun tido ni. Tak basuh muka, tak gosok gigi bagai aku terpana sekejap bila si iena ckp Sya si cantek jelita ada kasi aku barang. yeaaaaaaa!! mak mmg suka noks! Mekaseh ye sya..kau ni mmg pemurah la. Bila la akak dapat jumpa kau ni..Mekaseh ye yang..salam sayang dari akak. Muahhhhhhhh!

perfume

muka br bangun tido..xcited!!

dapat baju tshirt

dapat baju kurung malaysia lagik..



9 comments:

~~ciklinn~~ said...

wah syok tu kak ai dapat hadiah... huhuhuhuh cun melecun ko kak walau pun baru bgn titun....apakah rahasia mu wahai kak ai....

kak aku lupolah nak hantar emaill... kalu free akak add linn kat cinda_29@yahoo.com.. meh kita berjimba pasaltu kat YM...

oYa said...

huhuhuhu mcm kanak2 ribena plak ko pakai baju tee tu kak ai oits... mcm adik aku plak..wakakakak so cute.. best2 dpt present

saveme_zero said...

murah rezeki ko kak ai. meh kasi aku lak...kahhhhhh

☆ lieya latif ☆ said...

wah kak...murah rejeki ko...comel la kak ko pakai baby t tu....tak sangke dah beranak pinak, cam anak dare ko pakai baju tu....org slim la katekan.....hi hi hi

♥ Eda ♥ said...

wah kau..ingatkan sya si nabila huda bagik...upenyer bukan...salah sangke aku

sis_nita said...

haruskah akak menambah lagikk puji2an pada ko..

haruskah ko membagikk akak adiah kalo akak menambahkan puji2an pada ko..

haruskahhh..

haruskahhh..

haruskahhh..

zzzzzzzzzzz.. yolaaa.. ko mmg cun.. muehehehehe!

nasz said...

tak pe kak ai, tak mandi, tak gosok gigi, kitorg tak bau!! wakakaka

Zanna_MamaBatrice said...

ko nyer muka bangun tido
cam tu cun...keh keh keh..patut ler abg kaman ko x lepas kak malam2...keh keh keh...

kak, org kata nak tahu org tu cun ke tidak...tengok muka dia baru bangun tido....ko nyer muka cun, mmg confirm ko cun kak....

amboi hadiah
best tu....siap perfume, tshirt and bj kurung...complete set ko kak....murah rezeki ko...murah gark rezeki org yg bagi tu kak.

helena's said...

kenape sy rase macam nak jugak je adiah tu,,kak ai tau kenape???hehe

klik klik (^_^)