28.4.09

::KELIWON OPIS::

Macam ni le keadaan bilik aku smalam. Tp kat tempat lain ok je. Lampu kat sni je yg mampos. huhuhu..sib bek la ekon ngan cable pc & printer ok. Kalau tak, harus aku mintak balik. Muahahahahahaha...gelap gelita aku sampai balik smalam. Yg aku pelik tu takde pulak org dtg merepair. Aku rasa dowang dah call dah wireman. Kalau tak dtg jugak, bergelap la aku hari ni lagi!! Pening tau buat keje dalam gelap. Sume cam tak menentu je!! huhuhu...kepala sakit, mata pon sakit. Tp sedap giler tido! Sejam rasa cam seminit je.. :P Dalam-dalam gelap tu kowang tau aku jumpa apa???????? jeng jeng jengggggggggggggggggg

heeeeeeeeeeeeeee heeeeeeeeeeeeeeee heeeeeeeeeeeeeeee
Aku lah KELIWON!!!!
muahahahahahahahahahaha

yg ni plak Keliwon yg ngontrol ayus!

Syukur, muka aku dah sembuh..! Aku rasa muka aku jadi bintik2 yg memula cam ruam tapi lelama jadik cam kaligate tu sbb efek ubat yg aku telan tetiap hari tu la. Sbb ubat tu ubat imun badan. Mmg ada tindak balas kuat la aku rasa..huhuhu..Tp aku syukur gak sbb semua yg beli sabun ngan aku, ternyata dah berjaya mencantekkan muka memasing! Lagi 1 sabun tu bukan takat utk pakai dimuka, tp leh gak sapu kt mana2 tempat yg luka. Cepat kering luka tu kan Allynn? Pastu parut pon dan beransur ilang..ni bukan aku yg ckp. Org yg beli sabun tu yg ckp. ngeh ngeh. Ada lagi kat aku ni. Sape nk beli?


11 comments:

Rafizah Nordin said...

mak oii besan...terkejut aku tengok gambo keliwon ko tu.teramatlah terserlahnya gigi taring ko, adush!

nabilah_2908 said...

minat gak ngn sabun tu kak...tp tunggu gaji masuk dulu..nnti sy oder 1 kt akk.. (^_^)

saveme_zero said...

mak aii..terkujat aku kak ai oii!!

helena's said...

hahaha antu cun!
pasne jdik tokei sabun berjaya neh!

oYa said...

opocot..adeh terkujat aku kak..fuh2 fuh2 fuh...hahahahahahaa pjgnyer taring..hahaaaa

*syafinaz*me,my self and i... said...

nak sabun tu!brape rm?pos boleh?

shi3la said...

hohoho....saangatttt sannngaattt keliwon nyer kak oii....lehh maraungg anak2 ko kalau nengokkk nihhh...huhuuu

wehh kakk..nanti haku kutip tag ko...kener hambek gambor purse la plakkk...

Maswani said...

mak oii..terkezut den..

Anonymous. said...

huishhh betul-betul keliwonnnn! tapi gambar lepas tu macam anak dara laaa, tak macam mak orang langsung huhu. sila turunkan ilmu.

el said...

adoi x bleh tahan tgk tu keliwonn...kahh berdekah3

Tinie said...

wei serious goler muka ko keliwon menakutkan aku wei..kalu fatin namapak ni mau fengsan hahaha

klik klik (^_^)