13.4.09

::TAG DARI JUE @ AYU::

TAG ni aku dpt dari JUE yg manis senyumnya tu. Aku baru prasan kat blog kau ade kau cipta sendiri tag utk kengkawan kau, termasuk la aku! hihihi..Tag kau ni buatkan aku terkenang-kenang lak masa aku branakkan si Opet tu. Dia la anak paling senang keluar. Kalau tak, selama ni mmg AZAB!!! Tp mmg Tuhan nk kasi aku merasa camne rasanya mudah beranak kot. Dah le ini kali terakhir aku beranak. Alhamdullilahhhhhhh...


TUGASAN
:

1) Letakkan Gambar Anak yg baru lahir. Gambar kalo boleh mestilah gambar yang msh dalam wad maknanya gambar anak hari PERTAMA.


masa ni baru 40 minit diteran keluar..

masa ni pulak, 6 jam selepas diteran!
bambam kan? idung pon bolat je..hihihi


2) Letakkan butir ini :

Nama penuh :
Ainnur Elysha bt. Kaman Azaha

Nama Panggilan : Ely, Ely BamBam, Adeq + Opet

Jantina : Pompuan

Tarikh Lahir : 20 -07 - 2007 (cantekkkk)

Tempat Lahir : Hospital Selayang Kesayanganku :P

Berat Lahir : 3.15kg

Cara Kelahiran : Teranan Maut


3) last sekali... apakah harapan korang pada anak ini.. dan korang nak anak ini jadi apa besar nnt... dan KENAPA..?

Harapan aku semoga dia menjadi org yang berguna. Ikut suka ati dia la nk jadi apa pon bila besar nanti. Yg penting bagi aku, biarlah jadi MANUSIA!! Insyaallah...

7 comments:

helena's said...

sakit beranak camane ea..hehe

nabilah_2908 said...

comelnyer opet..:)

gebu jer pp die..

Rafizah Nordin said...

yeayyyy menantu aku enterframe...dr baru lepas teran pun dah cumey...dah beso lagilah cumey....!

D.O.U.B.L.E...S said...

Gebus tul pipi dia cam aku punya pipi daaaaaaa heheheh.kak ambil la award & tag dari aku..petama kali nie....aku kasi ...

MUMMY ILA said...

MAK KECIK...ANAK BESO..X DPT AKU BAYANGKAN BETAP BESO LOBANG PEK KO TERBUKA UTK MENGELUARKAN ELY.. HEHE

aTan and JuLies @ aYu said...

alahai... comel nyer opet..
nama pun comel...

~~ciklinn~~ said...

mihahhahahha dpt ku bayangkan teranan maut mu itu

klik klik (^_^)