28.4.09

::TAG DARI ZURA@JUB::

TAG 2 IN 1

MUAHAHAHAHA..TAG camni pon ade ye? Kau ni kan JUB..isk! Takpe..aku layankan. Tag ni aku dapat dari ZURA a.k.a JUB..


TUGASAN HARIAN


1) bila terakhir anda cuci toilet?


Sabtu aritu..mmg aku cuci tetiap hari Sabtu..



2)pencuci apa yg anda guna?

Aku guna Fabuloso kaler purple tu. Kadang kalau aku nk sental tu aku pakai clorox skit..senang tanggal!



3) dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai?kenapa?


sekali je seminggu! tapi kalau ada benda tumpah ke..kotor ke..jam-jam tu jugak aku mopkan!



4)apa tugasan terakhir anda sebelum menjelang malam?


Romen. eh..tugasan ye? settlekan sume pinggan mangkuk dlm sinki.



5) apa menu hidangan makan malam anda yg paling simple?


Telor mata kambing + kicap manis + geget cili api (sedapnyeeeeeee)



6)minuman selalu anda buat waktu pagi?


Teh o



7)sebelum tidur apa yg anda suka lakukan?

Cuci muka & Romen



---------------------------------------------------------------------
BADAN ANDA

1) berapakah berat anda sekarang dan juga ketinggian anda?

Berat = 46kg

Tingi = 153cm kalau x silap aku


2) berat yg paling tinggi dalam sejarah anda?


52kg
- masa peknenkan Opet


53kg - masa aku makan steroid - huhuhu..giler bambam pipi aku!


3) apakah makanan sampingan anda untuk memiliki tubuh badan lansing?


Makanan sampingan?????!!! ngak ada buk. Sebab dah mmg keturunan keding..



4) berat yg paling rendah yg pernah anda dapat?usia anda ketika itu?.


Berat = 35kg
Usia = 18thn
Giler arr kerempeng betul masa tu. Sampai penah aku tgh tunggu bas, ada sorang kakak endon dtg selamba je tegur aku. "dik. Nak gemok skit tak? Minum air kacang ijau rebus campur ngan air soya" huwaaaaaaaaaaaa!!! terasa aku wei! Tapi sumpah aku try tip dia tu. Tapi ngak menjadi juga buk! ngakkkkkkkkkkkkkkk :(


5) anda pernah sertai program pelansingan?

TAK PERNAH!!!
Program nk gemok badan pernah. Aku bayar $300 utk ubat gomok tu. Program tu kt Sg Wang. Habis $300, 2kg je yg naik!!!! Kan Iena kan??? Adik aku tu pon ikut skali tau. Dia pon tak berjaya nk gomok..huhuhu


6)apakah diet yg anda ambil untuk memiliki berat anda yg paling rendah?


Seumur hidup aku, tak pernah ada istilah DIET! sume aku bedal...



7)apakah yg menyebabkan berat badan anda naik mendadak?

mengandung tu mmg le..tp naik skit-skit je. Yg pengalaman MENGERIKAN masa aku stat makan steroid untuk buah pinggang tu. Bayangkan la..DALAM SEMINGGU BERAT AKU NAIK 2KG!!!


8)apakah target anda untuk kurus selepas ini?

TAKDE!!! Aku nk maintain camni je..takmo gomok sgt, takmo kurus sangat..


9) miliki gambar anda dulu dan kini?
Gambar masa gomok ada..gambar skang pon ade



10) sila upload


Ni la rupa aku masa aku makan steroid tu.
Kowang bayangkan, skali makan 12 bijik tau!
ting tong aku.
makan, makan, makannnnnnnnn je!
mmg efek utama dia muka jadi bulat cam pinggan.
huhuhu


A.K.U skang..


11 comments:

cik helena said...

kurusnye 46..saye 48,,arghh ni taleh jadik ne!

@e_da said...

Maintain badan akak... meletop lg walopun anak 4 dah... tudung cecantik.. ehheheh

fazilzura said...

heheh ada jgk muke comel mu kak mon

farrah said...

paling berat 52kg je? wow marvelous la kak! dahsyat dahsyat. suspek gilakkkk.

atie said...

alahai..ringannyer kak ai...jeles atie..

Ciklinn said...

apa berat 46kg????? arghhhhhhhhh bila nak dpt berat camtu.. huhuhuh


sgt tombam ko kak masa amik steroid tu.. huhuhuhuhh

☆ lieya latif ☆ said...

dulu atau skrang ko mmg tetap comel kak ai....

eiiii jeles aku bace berat paling berat ko ade 53kg...hiii rase cam nak antuk pale kat dinding bace tau kak....

FaizAmY said...

halamak berat 40 lebih..berat tu la yg aku idamkan...tp tah bile leh dapat balik..tu berat aku waktu aku still playgirl lagik..kahhhh

elly @ suely said...

same berat ngan aku tuuuuuu 46kg huhu... tinggi aku 151cm lebih kurg je ngan ko kak... hehhe

Unknown said...

weh,gambar mase mkn steroid tu pipi ko cam nak meletop!pom!pom!

aku pun same cam ko gak.mase anak dare 40kg.mase ngandung 52kg.skang 46kg.

kalo blh nak naikkan lg ckit.aku mkn banyak tp tak naik2.ingtkan bln ni nk beli weight gain.tapi xjd sbb da beli sabun ajaib kat ko laaaa...

peej said...

indah betul hidup kau kan..xde istilah diet gitu..aku ni dah besar almari..baru reti2 nak diet..

klik klik (^_^)