10.4.09

::CANDID::

Sori mori ye Zie Gebus sayang..aku curik gambar2 ting tong aku ni dari FB kau. ngeeeeeeeeeeee :D


sempat lagi si Sya posing kt blakang tu! Giler kose tul la kau!

Yg si Debab lak sampai 2 enpon kau ye..meh bagi aku seketol..

giler comot betul la pompuan ni!

gelojoh!

sian anak dia tunggu kene suap..isk!

Oiiiiiiiiiiiiiiii!!!
Kau tampong apa tu mek sarah oiiiiiiiiii???
sayang sungguh kau kat jubo aku ye??
wakakakakakaka

11 comments:

elly @ suely said...

kahhhhhhhhhhh ko memg gelojoh kak! kuikuikui

Tink said...

kelako aku tengok pic pompuan tgh nganga tu kehkehkeh...
mcm nak telan sudu!!!

simpati said...

kas0t sampai naik ke ketas nasik lemak dh tu..bersih x?

sis_nita said...

alahai.. kalo akak aderr tu kanss.. sure akak palingggggggg 3 GGGGGGG.. muahahahahah!

Nur Syafawati said...

sedih gile kak ai aku nengok muka oppet ko!!!kebulur dia tgk mama dia mkn mcm tu!!x patut..x patut..kahhhh

ai said...

ye tak ye..! kasot opet sampai ke nasik lemak la..keh keh..tp mmg tak kene kat nasik tu pon.. :P

ppb_ppkp said...

ihihihhi..kelakorrrr la...
re: kak ai...hang terasa ke pasai imah sebut tukun..ehheeh..sori naik lori maa...xdak niat pong..heheheh

noreen-bulan said...

lawak la gmbr yg sara pegang tutt...
huhuhuhu

suhida said...

tiap kali saya baca pos kak ai,mesti saya sengih sorg2..ni masa skolah dulu ni mesti gangster kampung dusun ni.hehehehe...takpun awek paling rock skali kat sekolah tu.

ppb_ppkp said...

re: kak ai...heheheh..mesti ko pelikkan...nape aku masak sampai 2 bungkus...tu arrr.opis mate yg tgh kelaparan..kesian gak diorg..umah jauh...den umah dekat je.....
nnati nak mai perlis calling2 ler...ape xtvt hari ni???imah koje...keje..keje ptg...so pagi ni sesambil tenet..sesambil ngemas...
bosan la....budak2 dah bangun tidoq ke

helena's said...

hahaha,kurus la kak ai..

klik klik (^_^)