25.6.09

::ABAH MANA?::


PAGI
ni bangun tido, sibuk anak2 aku tanye mana abah. Sebenornya harini laki aku kene hantar ayam ikan gi penjara kat tapah nu. Mmg kene turun awal pagi le. Kawan dia jemput ngan lori kt umah. Dlm kul 5 camtu dia turun. Sian kan? giler bapak punye awal la nk gi keje! Ni 2nd time laki aku kene hantar ke sana. Mmg laki aku ni merisau jelah kalau aku duk ngan anak2 je. Dia takut aku x larat nk mengebohkan bebudak tu. Tp takpe sbb sume mcm beg skolah ngan beg baju dah siap dari malam sebelum tu. Kiranya pagi tu nk kejutkan, mandi, siapkan + bagi makan je. Tp kalau dh ramai cam aku ni, tentu la huru hara gak..huhuhu..lagi satu dia merisau aku drive gi keje sensorang. Aku ni kan kerap KEJUNG dlm kete. Tp skang ni cam dah kurang la. Kadang2 je tangan aku krem. Dulu kaki aku selalu ooo krem masa aku drive! tu yg dia risau tu.

Ala..abg takyah risau la. Intan ni yg risau kat abang tau. Dah le tido lewat. Nak settlekan anak2 + umah. Dah tu kene kuar awal gi keje. Drive lori jejauh pastu angkat ayam ikan bagai bertan-tan! huhuhu...sian abang.. :(


Opet dengan molot terjongketnya..
sakit le tu..tu sbb xde mood nk amik gamba.
hihihi..

hepi nk gi skolah ye?
along naik van 'ayah' gi skolah..
dia kuar umah dulu dari kami..

buat muka ceria la kunun... walhal!!!!!!! hish!

3 comments:

Dj Epoi said...

Salam....

Walaweiii dah lama gua tak kesini weih!!!!!

Hebat arrrr Hubby Lu.....main ngn Ikan & Ayam bertan - tan....

Mesti hari2 korang makan lauk sedap kan? heheheeeh....dah kalau bapak nyer tauke Ikan?

Bed said...

kak ai sempoi aku tgk abg kaman ni....issshhhh syukur lah kak....mmg suami/bapa mithali..

ko tak ok lagi ke?

Reena said...

baik betul la suami akak..sayang sgt kat isteri dia...n anak2..

klik klik (^_^)