22.6.09

::HARI ABAH::

SIAN laki aku smalam. Sambut hari abah ngan anak2 je. Aku pepagi buta tu dah keluar. Tp bukan sesaja nk keluar. Kira ni pon punca rezeki aku gak. Yg penting, laki aku mmg galakkan aku. W/pon aku sebenornya masih tak sihat. Tp dah rezeki aku, aku gagahkan jugak le badan aku ni. Makanya smalam laki aku betul2 sambut HARI BAPA semata2 ngan anak2 dia je. hihihi..Dia la yg masak, dia la yg basuh baju, dia la yg lipat kain. Alahaiii...siannye abg! Ni le pes time aku x sambut skali ngan dia. huhuhu....tp petang tu aku balik, ok la..tengok dia hepi. Aku pon hepi gak..

Ni ada kad yg Angah + BB buat kat skolah aritu. Along pon ada buat gak tp aku lupa lak nk amik gambo..sori ye along!






2 comments:

D.O.U.B.L.E...S said...

bestnya ka ada ramai anak..mcm2 kad ade...

eiza in the house.. said...

wah2 bestnya..kreatif dia org mcm mak dia juga :)

klik klik (^_^)