27.6.09

::AKU NAK::

NI kira cam WISH LIST aku le kunun. Org ada wish list, aku pon nk gak. Minatang2 kt bawah ni le yg aku tingin sangat2 skang ni..


AVANZA
nak gantikan tukun kesayangan aku tu..
bukan aku tak sayang dia lagi. tp skang ni mmg dia dah rosak teruk sgt tau.
gear box dah punah! kowang bayangkan la, susah aku nk undur / stat jalan.
tp SUMPAH aku sayangggg sangat ngan tukun aku tu w/pon rupa dia dah mmg sama ngan besi buruk. Ntah2 dia sendiri pon bila jalan tu, segan ngan kete2 lain. siannye.. :(


PC
nak ganti screen /keyboard/mouse
dah sangat2 nazak. screen aku skang ni aku amik opis punye je.
dari nk buang, baik aku amik.
tp Alhamdullilah CPU aku baru je beli yg baru. hasil usaha adik aku, sam jugak.
So, skang ni walaupon pc aku dah laju + ram besau,
screen lak mcm zaman batu punye!

MAC SET
kau jgn gelakkan aku ye AJ!


MAKEUP BOX
sebenornya dah ada..
tp x tau le bila nk dapat.
muahahahahahahahaaha

WATER HEATER
tak payah le aku nk merebus air dlm cerek
pastu mandi dari baldi tetiap pagi!!!

EKON
aku nk idop dalam keadaan nyaman sepanjang masa!

6 comments:

Anonymous said...

banyaknyer whislist dier...

Tijah said...

woi musim panas ni ko mandi air panas lagi ker? huhuu

farrah said...

semoga tercapai semuanya aminnn.

Aida said...

aida doakan..semua yg akan hajat tercapai...rezeki di tgn Allah kan..kita usaha jer & doa..insyaallah Allah makbulkan~aminnn

dmx said...

hi..Mcmaner DMX-cadangkan kiter bloges " MAIN KUTU "...logik x ? mungkin...ai setuju...kan kan.hihihi

mummysya said...

mak aiiiii....

nie wishlist untuk berapa tahun???

muahahaha

klik klik (^_^)