22.6.09

::PETANG SABTUKU::


SABTU petang CT anak branak dtg umah aku. Memacam le sebenor agenda cik Temah ni. Sesambil nk tengok aku yg ala-ala dah nk kojol ni, nk hantar skali storrel anak si Iena..nak bedal Bakso yg aku war2kan aritu, nak suh aku try amik gambar si Tote aku nk tepek kat kek bestday dia nanti..eh! memacam la agenda minah gonggeng ni. Yg penting, aku dpt jumpa ngan Tote aku yg kiut miut tu. muahahahaha. Yg best jugak, Sam masukkan game dlm pc baru aku ni. Ala..aku beli CPU je. Monitor still zaman batu punye. LANTAK! yg penting, pc aku skang laju cam motobot. Mekaseh tau Sam..susah payah kau carikkan yg terbaik utk kakak kau yg durjana ni. hihihi...

suap Opet + Aiman bakso dulu..

bebudak ni pun balun gak..

sempat lagi tu!

aiman minat lak ngan kete abah dia ni..sib bek ada kete menan ye aiman?
kalau tak, mau kau main masak2 ngan kakak2 kau tu!

memacam ado!
rotan pon ade gak! keh keh..


buah yg laki aku beli kt psr mlm jumaat..
sedapp...aku ada beli doyan skali..
trus demam Opet balun doyan..huhuhu


Cik CT Temah yg dah tak pandang kiri kanan!
Sian kau ye, tetamu kene beli sendiri makanan..
aku tak larat le nk masak bagai..
tp Bakso yg kau beli kt 'ayah' tu pon dah cukup nikmat kan??
muahahahahahaha

kau nangis ke gelak tu wei???
terharu smp camtu kau!


sam yg sedang gigih mendonlod game utk aku + anak2

aiman cayang mama...!

nampak gg dia...kiutnye kau ni tau!

memula main elok...

pehtu gaduh! isk..

alolooooooo...manjanya aiman ngan abah kaman...



6 comments:

Unknown said...

wah..bakso2 aje ...sedap banget ker?

ni ko nak beli jersi mommies.com tak?
g blog aku!

Fiza Nordin said...

ohooo cik ct temah datang nak makan bakso yek...sampai meleleh2 air ingus?wakaka mmg cute itu aiman totey!

menantu aku antu doyan ke?mierza takmo la pulak.puas pulaknye aku menonyoh ke mulut dia,harammmmmm naknye!haishhhh

Shyda luv Radzak said...

bestnyer bakso ai.......macam2 keletah anak ai tuh.

Mazlyana Mansor said...

KAK NGAH!!!!erm wat blog goblog ni sume terpengaruh ngan akak lorr..taub tak...huhuhuu

elly @ suely said...

bakso bakso! mane nak crik weiii huhu... nak gakkkk....

Mazlyana Mansor said...

aimannnnnnnnn.....cute nyer die...

klik klik (^_^)