29.6.09

::LEGANYA AKU!::


Tadi aku gi jumpa doc aku. Sebenornya dah seminggu aku gundah gelana mengenangkan result yg aku bakal dpt harini. Sbb last time aku jumpa doc, di kata kalau result aku tak elok gak, dia nk buat biopsy lagi. (tebuk buah pinggang amik sample tisu skit). Adoiiii...tak kose aku! sakit tau! Aku giler bapak punye suspen la bila tadi aku dipanggil bukan doc pakar aku. Tp boss doc pakar aku!! Apa nk panggil ha? tk tau lak aku. Muahahahahaha...


Aku ingat abis la aku. Result darah + urine aku musti terok punye kali ni. RUPANYAAAAAAaaaaaaaa...result aku ada sedikit perkembangan yg positif! Adoi mak aiii....LEGA giler aku wei. Syukur sesangat! Walaupon result aku cantek 'skit' je. Tp tu pon dah ok bagi aku. Tak payah le nk bertebuk2 lagi buah pinggang aku ni..Alhamdullilah..


Tp yg kureng skit nk didengar, tekanan darah aku skang ni agak tinggi. Pehtu aku kerap demam tu dah mmg rutin badan aku. Doc ckp sbb badan aku ni mmg mudah dijangkiti virus. Yelah, kan antibodi aku lemah + sistem imun badan aku kurang. So, yg itu aku mmg kene hadapinya la selagi hayat ni..haihhhhh...So, doc tambah lak ubat darah tinggi aku. Takpe la..aku leh makan belah malam. Kalau aku telan belah pagi, tingtong aku! Mau aku tak buat keje. Makan gaji buta je aku nnt...muahahahahahaha...



balik sopin dari spital

tu dia!!
sume ada. slip mc pon ada gak. ahaks!

amik kau!!
ada sesapa nk tolong aku telan gegula aku ni?
meh la..

8 comments:

dmx said...

terharu ngan cite ai,nie..damaiinx percaya ai seorang yg amat tabah,hanya doa yg dpt damaiinx sertakan untuk...kesihatan ai.

KiRaNa @ uMMiKMaL&iRFaN said...

alhamdulillah.....dah better result darah akk tuh....jadi jgn lupa derma lagi bebanyak 'dare yg dah tetobek kat ustaz yek'..erkkk..lari topik sikit..kehkeh..

tgok ubat2 ko tu kak kan..mengingat pada arwah mak mertua aku la...
dulu dye sakit jantung....
ubatnye lebih kurang cam tu gak la...
tiap2 ari aku tgok dye telan ubat2 tu mcm mkn gula2 jek....

takpe ok..selagi ade daya..sama kita berusaha dan berdoa...
selagi ade muka yg cun..kita vouge bersama...hoooyeeeee..

luv u kak..muahmuahmuah...

mamashasha said...

syukurla kak.....aku doakan kesihatan ko bertambah baik...& penyakit ko sembuh....amin
bab ubat aku surrender....byk seh...
tp nak baik punya pasai kene makan tau kak....

nabilah_2908 said...

bnyk nyer gula2 akk...hrummm..
moga kesihtan akk bertmbh baik...Amin...(^_^)

nasz said...

wah, byk sungguh gula2 kak ai. ni stok bpe lama ni?

emellia said...

masyaallah.. dah macam nak buka kedai ubat. sabar lah ai, itu semua dugaan buat ko.

♥ Eda ♥ said...

aku plg tak suke mkn gule2 lag2 yg ade bau kuat...huhuhu...tapi nko mesti dah lali kan..

Unknown said...

kak ai..tabahnya dirimu kak...uhaaaaaaaaaaaaaaa

klik klik (^_^)