11.6.09

::SAMBUT SEBEDAY ECHAH::


REZEKI kami malam tadi. Dapat makan sedap kt umah Ema (jiran sebelah kesayangan aku tu..). Patut la aku berat hati nk makan kat luar malam tadi. Kebetulan AJ pon nk dtg umah. So, aku amik jalan beli je buntut ayam yg dh lama aku tak makan tu. Ingat goreng jelah..leh makan ngan nasik + kicap. Nikmat giler! Sib bek kami tak makan kat luar sbb dah brape hari ni mmg kami mkn kat kedai je bila balik keje tu. Amik Opet dulu baru carik kedai makan. Lepas makan baru balik umah..tp mmg rezeki kami la mlm tadi..rupanya Ema dah siap masak-masak bagai nk jemput kami anak branak makan kt umah dia sambil sambut bestday anak dia Echah. Yg Echah pulak mmg nk potong kek skali ngan adik kesayangan dia, Opet. Makanya, tinggal la si AJ terkontang kanteng kat umah aku. Dah ajak join skali, takmo. Segan buntut. Ha..tunggu la kau ye. muahahahahaha...


Bestday girl..Echah

dengan adik kechentaan dia, Opet

Ya Allah!!
Makhluk apa yg itam tu wei??
gerun!!

the makanans..

Ayam ni asalnya ayam yg kami bagi pada Ema haritu..
boleh lak dia buat ayam tandoori..
makan skali ngan kami ni..
haihh...rezeki betul..
sedap nk mampos lak tu!
mekaseh ye Ema, jemput kami..

Ayah yg gigih nk nyalakan lilin..
tp camne nk idup Ayah oiii!
Kau pasang adap ekon!
kahhhhhhhhhhhh

Laki aku yg dah tak nyempat2 nk makan..

sonok kau ye Ema..
yg kelakar tu..
siap kira lilin kat kek..'ohhh! kau lapan tahun ye Echah?'
umur anak sendiri pon tak tau! Isk..

tu sbb aku penah ckp..walaupon kau agak mental,
tp aku tetap sayang kt kau Ema!
keh keh

EPI BESTDAY ECHAH!!!
ptg ni baru acik bagi hadiah ye..

nak jugak potong skali ngan adik dia tu..

sedapppppppppp

Abg si Opet, Ijam

(kowang perasan tak? Muka Opet banyak ikut muka dowang kan?
tu sbb kalau gi memana skali, org tak ckp opet tu anak aku tau..
musti org ingat Opet tu anak dowang..! apakah????)

santapanku

Pulun Opet...Pulun!!!!!




nota buntut: buat pengetahun kowang, masa aku hapdet ni dah pukul 1:25 pagi tau..huhuhu..masih gigih menghapdet. Leh lak tadi aku tido kejap, pehtu bangun sambung..haihhhh...


5 comments:

sayalahfaizul said...

ko memang gigih menjelajah umah orang menibai nasik segala... bagus sangat. DBKL sangat... *larikkkk

gigih ko menghapdet kan...

nabilah_2908 said...

akak bg opet mkn ape...npe die comel sngt..hehehehe.. :)

suhida said...

hahaha...kak ai,tak tahan ayat..muka opet byk ikut muka dowang..*apakah tu...kekeke..
kak ai, ko mmg dasat ar.

Bibu said...

wah rezeki ko anak banak....padan le ko jadi keliwon aje..gigih mengupdate..kalo aku la..kol 1 tu aku dah sgt marah kalo takmo tido...wakakaka

Emy Omar said...

Best la opet gi besday party..makan sorang eh..Gigih la ko ni kak..dah pagi pun masih boleh update blog.bagus22

klik klik (^_^)