2.6.09

::RESULT PEKSA BB + ANGAH::


Pagi Jumaat lepas kan aku laki bini gi amik report card Angah + BB. Bagi kowang yg tak tau lagi, anak2 aku ni blajar dlm tadika yg sama. Tp beza class la. Angah 6UKM, BB lak 4UM . Uihhhhhh..dah masuk U anak2 aku wei! kehhhhhh...(sila AMINkan aku :P)


Result Angah aku mmg dah dpt agak la. Insyaallah, mmr dari awal lagi dia musti dpt 100%. Tp selalunya b.cina dia kantoi skit la. Dpt slm 94% gitu. Tp result kali ni dia dapat 100%. Dlm kelas dia mmg ramai oo budak2 cerdik. Sume budak cina la. Sampaikan result kali ni yg dapat No. 1, ada 2 org!!! isk..sian Angah, tak dapat nk rebut no. 1 tu. Dia tingin nk dapat No. 1. Kali ni dia dapat tempat ke 5 dari 24 pelajar dalam kelas. Ok la tu Angah..Mama tau, Angah mmg bijak..


Angah punye..

Kali ni angah terkantoi kat Math..
frust betul dia! biasa dia dpt 100%.
Takpe, pas ni usaha lagi ye sayang..
lawan ngan budak2 cina tu tau..
hihihi



Yang Angah punye result aku laki bini mmg dah dpt agak. Mmg kami tau dia cerdik sgt..Syukur! W/pon dia ada 'kekurangan', kelebihan dia kat tempat lain pulak. Angah kan anak special mama + abah. Sayanggggg Angah!


Kitaorg sebenarnya tak sabar2 nk tengok result BB. Dia kan kt umah notty + manja. Kiranya dia punye result yg xcited giler aku nk tau. Skaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...teacher dia ckp dia BEST STUDENT! Kata teacher dia, dia blajar bagus + aktif. Mak aiii!! Tekejut beruk kami laki bini wei! tak sangka. Tp teacher ada ckp la..dia ni malas skit nk mengaler. Mmg tau, kat rumah kalau ada homework yg kene kaler2 tu musti dia cakap letih. Tak larat nk kaler! keh keh..Tp yg lain, teacher dia ckp dia mmg bagus sangat! wahhhhhhhhhhhh...BB the notty mama ni bagus la! Ni yang Mama tambah sayang kat BB ni! Aku dah tunaikan dah hadiah yg dia nak. Baju Upin & Ipin tu je. ngeh ngeh..tp seksa ooo nk carik skang. Kan dah kene band. Aku carik kt psr malam. Sib bek aku menanya org tu. Aku kene gi pilih kat van sbb dia takleh nk jual cam biasa. Lantak kau la. Asalkan anak aku dpt baju tu! muahahahahahahahahaaa..

Isk! aku laki bini mmg mcm tak caye lagi tau BB best student. Mmg dia rajin buat homework tp tak sangka la dia mcm tu skali. huhuhu..sayangggggggg BB. Tahun depan masuk 5 years nnt buat lagi hebat ye sayang. Utk kelas 4yrs ni mmg takde nombor. Ada result je..

BB punye...

BB the Notty yang HEBAT!!!
(kantoi agama tu sbb jawapan dia kene kaler..

dia kan malas nk kaler..isk budak ni!)



SYUKUR ALHAMDULLILAH



20 comments:

farrah said...

Congrates BB and Angah! :D

saveme_zero said...

congrate to angah & BB. cerdik2 anak ko kak ai.

Unknown said...

giler ar anak2 kak ai nie...terra semuanyer yek... xpe, besar nanti leh beli motor utk abah... heheh

nasz said...

alhamdulillah dikurniakan anak2 yg cerdik dan menyejukkan perot... harap2 anak2 aku nanti pon mcm anak2 ko gak kak ai... aminnnn

Ciklinn said...

tahniah angah & BB pandai2 ha semua...

fazilzura said...

SYUKUR anak2 akak sume bijak2..
leps ni study smp ke meneara gading, pehtu keje bagus2.. diorg akan beli kan akak umah , kete sume besau2 kak..

* aminnn tuk akil jgk.. moge jd anak cerdik

@e_da said...

tahniah buat akak n anak2.. bertuah badan dpt anak2 yg cerdik...

Unknown said...

tahniah Ai..tula kelebihan ko yg ade dikurniakan anak2 yg bijak

Reena said...

smarts gals....congrats...nanti usaha lagi ya angah dapat no...1...sure u can...bb yang cute..pandai ya...

AkMa said...

congrates Angah & BB..

elly @ suely said...

waaa bagusnye anak2 ko kak... alhamdulillah....

Syafa said...

aku suke la tgk result doranggggggggg...kalau aku jadi mak dorang kan..aku pun nak show off gak result anak2 aku yg bijak2 laksana ni..hehhe..sejuk pewot ko kak ai..alhamdulillah...anak2 ko bijak2 dan baik2 semuanyer...Aminn

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

sejuk perut mengandungkan budak2 ni..cerdik2..result si along belum dapat lagi ka?
along pun anak yang cerdik dan rajin kan..kan

Unknown said...

salam..tahniah dpt anak-anak yang pandai...akak pun gi ke jj sales tu..

aRe_uDear said...

huhuu bijak2..

ayien78 said...

sgt kagummms..anak2 ko mmg pandai2.... aku tgk kagum giler ...100% key..ingat senang ke nk score 100%???adik aku yg darjah 1 tu hampeh...dpt 88% pun satu pencapaian yg terbagusss padahal...cesss sgt tk pandai ahaks....

keep it up!!!

♥ Eda ♥ said...

bijak mereka...tahniah kak ai mamek..dpt anak2 yg comel dan bijak :)

D.O.U.B.L.E...S said...

tahniah angah & bb..seronok m.tam dengar...

cik helena said...

cerdik2 anak kak ai///

el said...

pandai semua anak2 ko ai...untung ko..hope depa semua pandai smpi besar...cam mn lah anak2 aku nti eh

klik klik (^_^)