4.6.09

::YEA YEA! ORG BANJE MAKAN!::



Smalam adalah hari gaji laki aku. Murah hati lak nk banje aku makan McD. Sonok betul! Yelah, gaji laki aku bukannye banyak cam gaji laki kowang. Dapat dia banje McD ni pon dah cukup bersyukur tau..hihihi.


Aku kat sana mmg takde benda lain la melainkan ayam goreng pedas terjungkit buntut tu. hihihi..yg Opet lak skang ni dah cerdik. Tengok je abah dia park kete kat McD tu trus sebut 'ayam..ayam'..hihihi..dia pon cam aku gak. Tekak tak bape nk terima berger-berger ni. Utk Opet aku orderkan HappyMeal ayam punye. Tp cam biasa gak, ayam pedas aku la yg dia sibuk nk bedal! huhuhu..ni mama punye la deq..Dia ni mmg tahan oo mkn pedas. Tp aku x galakkan sangat la. Tali pewot tu tak matang lagi..isk..tp mmg dia suka la..tak mcm kakak2 dia yg lain. Baru nampak kulit cili dah tolak pinggan! Yg aku heran, bila kat umah org boleh lak dowang makan pedas..haihhh..ngada2 tul la..(rindu la ngan dowang..huhuhu)



Mekaseh ye bang..gaji bulan depan banje makan kat Secret Recipe lak ye bang? Intan tuntut tauuuu..!





blagak takmo duk kt baby chair..
last2 kowang tau tak? menggelongsor dia jatuh kat bawh tu!
sib bek dah abis makan..
haihhh..opet..opet..

saya punye!

mama + opet

nape kau bang??

Opet dapat ni...

Sian opet takmo gi main kat playground sbb kakak2 dia takde..
dia pon rindu tau ngan dowang..
kejap2 dia panggil 'Angahhh...Angah..'

Badan pon cam demam je..
Sabo ye deq,
kita kasi nenek pinjam jap kakak2 tu..

nenek tu sunyi..
time cuti skolah ni je dia dpt duk ngan cucu dia..





10 comments:

suhida said...

kak ai,nape muka cik abang termenung gitu..hehehe..

Unknown said...

comeila dak opet ni..nanti aku nak shoot de ngan nuha mase beday Dina..ko dtg x?

fazilzura said...

ala cian nye opet ..
x suh tingl kan bj2 akak2 dia yg x basuh ker kak .. wat tido .. takut kang demmplak ..

** wah muke abg kaman berseri2 banje family makan

Izza - Jiejah said...

alalalalala tomeinya opet mamam ayam pedas ..
sian dia sunyi kakak² x de ekkk :D

Dj Epoi said...

Wah....semua dah poskan ke kampung hehehehheheh...

Besok Gua plak nak redah balik kampung owh!!!!!

Opet!!! Opet!!!! Boleh tahan arrrrrr hehehhehhehe

nita said...

akak suka aa nengok opet.. kalo akak pregnant, mmg akak selalu arr tgk muka opet..

mata dia.. cantikk!

saveme_zero said...

alaa..siannya ely. ko bw la bdk2 tu blk kak ai..huhu.

AieZa said...

wah dating bertiga je ehh.. mcm ada anak sorg lak.. pdhal anak 3 org tinggai kg..

♥ Che NamNam ♥ said...

ciannnyer opet rindu kakak yerkkk..

jgn hold lelamer kak,kang demam lakk dak opet tuhhh..bebawakk jumper kakaknyer..cian diyer..

Opet maintain tomeiii laa..cayukk diyerrr

anakalut said...

salam...cute nya baby puan ni...nama dia sapa?.


p/s: bile tengok baby comel2 ni..terasa mcm nak kwin cepat jee..:))

klik klik (^_^)