18.6.09

::DAPAT JUMPA BOIPREN::

Mek & Abah (MIL & FIL aku) ada kat sni. Kat umah Beddy tu. Nk tengok cucu baru dia la. Haihhhh..lama betul aku tak jumpa ngan dowang tau. Mmg dah lama tak balik klantan. Last masa raya haji tu la. huhuhu..takde rezeki kami nk balik kelantan tu lagi. Insyaallah..tunggu kete baru. Leh la kami balik klantan. Chewahhhhhhhhhhhhhhh!!! Kete baru tu! Doa-doakan ye..hihihi.. Kitaorg gi jumpa mek hari Senin malam tu. Mak aiii..sampai kul 1 pagi kau! dah le esoknya tu keje. Tp takpe, demi nk jumpa pelok cium boipren ngan mak mentua..Aku rela!


Beddy + Ain dengan baby baru dowang

Amboiii...boipren aku mcm wakil rakyat!
bangga aku dia pakai baju yg aku belikan dulu..
kuwus dah dia skang..memacam dugaan org tua ni skang tau..
Nak criter pon, nnt2 la..sedey la..
sob..sob :(

Akhirnya tercapai gak impian laki aku nk makan pulut doyan ni.
Yg specialnya, Mek sendiri yg masak pulut tu!!
Rezeki abang..

Angah si antu doyan..

rindunya aku ngan boipren aku ni tau..
Abah..jom gi dangdut! ngeh ngeh..
Bapak mentua aku ni rajin melayan otak sewel aku tau.
Dia mmg rapat giler ngan aku..
kira leh main kejar-kejar le..keh keh

pulun bah...pulun!

me + boipren kechentaan hatiku

me + mek

Geram tu si Opet ngan hamster ni tau..
kehulu-kehilir dia usung cage hamster ni..
comel kan? tapi apesal sekor je Ayu oii??
Carik la lagi sekor..sian dia..

Ayu + Ani
(si tokei hamster)

Opet..
eeeeeee..geram aku ngan budak ni tau!

kebek apa tu?

Along dah stat demam dah masa ni..

manja lak Opet ngan Mek..
kejap2 dia dtg kat org tua tu nk kiss..
sonok mak mentua aku tu..

Lena kau tido ye dek?
ngan sore maklong kau yg mcm petir ni..
isk!


4 comments:

saveme_zero said...

amboii..hensem boipren ko kak ai...ekekeke. nmpk kuwus le boipren ko tu.

nasz said...

amboi, boipren ye? aku ingat sape la boipren ko kak ai oi. baru aku nak kate sian kat abg kaman. ahaks!!!

Rafizah Nordin said...

ahoi bgambo beriye ngan pak & mek mertua eh...pak mertuanye ensem sungguh kalah laki ko hahaha

ei geli mama tgk hamster tu opet oi!!!

Mohd Ariff said...

salam.. kak ai org kelate ek?

klik klik (^_^)