23.6.09

::BEKPES CEDAP::


TEKAK org demam mmg mcm ni ke? Tak penah2 umur nk berbekpes ngan mcD. Pagi ni lps hantar laki aku leh lak napsu tekak aku naik, meronta2 nk makan bekpes mcD. Walhal aku bukan suke pon makan minatang tu. Kalau aku gi sana ayam goreng je yg aku makan..haihhh..

Aku rasa tingin sangat nk makan hash brown tu. Jakun ok!!! mmg aku tak penah makan benda tu pon. Sampai x nyempat aku nk smp opis. Dah aku bedal hash brown tu dlm kete separoh. Sedap nk mampos!!!! Lps ni leh la aku beli yg frozen punye kat Giant tu. Kasi anak2 aku rasa. Musti dowang suke. (cilake punye mak! maknya makan yg mcD, anak beli kat giant punye je! hish!)


melayang $7.90 pepagi buta ni!
biasa aku kt opis ni $3/$4 je sehari makan tau..haihhhh

mak aiiii....sodap!

yg ni lagi sedap!!
leh ke kalau beli minatang ni je kat mcD tu??

8 comments:

Ryn said...

sedapnyaa...lama dah tk mkn mcD...kak ai...itu hashbrown boleh je beli gitu je...mcm kite beli fries tu..kat supermarket ada jual hat frozen..

Mizz_Ila said...

amboi ko! xpe kak makanla..
ala ada rezeki lebih nanti belikan utk anak plak. hehe

nasz said...

boleh kak ai. ari tu aku beli menatang tu je kat mc d drive thru utk inshe mkn dlm keta. kodokut aku kan? beli menatang tu je utk anak aku. aku beli pon sbb nak suh inshe dok diam...

fazilzura said...

AMBOI2.. tokey tudung ni .. mahai betui bfast nye ..
heheheh dap dak kak mon..

alamanda said...

bunyik cam ngandong je kau ai. huhuhu.

elly @ suely said...

besnye... aku pon nak bli gak lah menatang nie hahaha... asal org cite tu aku nak, asal org cite ni aku nak... haihhhhh....

AieZa said...

wah.. menarik sungguh bfast mcd.. sume sedap.. isk isk iskk.. hash brown tu mmg sedap.. beli je hat beku kt giant tu.. goreng kt umah mkn reramai pn sedap..

Fiza Nordin said...

besan,sedapnye bekpes ko...woooo aku pun x penah makan.camni aku pun nak demam gak lah lalalalalaa

klik klik (^_^)