16.6.09

::AKU::



Smalam pon tak berhapdet belog goblog aku ni. Huhuhuhu..rindunyaaaaaaa nk bertenet ngan kowang. Dah le time aku terhad dah skang ni..dengan kesihatan aku yg agak DOWN skang ni. Ada beberapa problem yg nk aku settekan lagi…huhuhu…Aku mintak kowang sesame la doakan semoga segala urusan aku dipermudahkan ye..mintak kesihatan aku ok utk aku jalankan xtvt seharian aku dan memudahkan aku uruskan ‘tugasan’ aku sebagai isteri, ibu & pekerja..(uik! giler punye serius je bunyik kan?) :P


11 comments:

Jiey^Mien said...

moga dipermudahkan segalanya.. aminnn.. =)

elly @ suely said...

uih rmbut basah ker tu? hahaha

AJ si Tukang Mekap said...

AMIN......

Fiza Nordin said...

alahai sian tul bunyik n3 ni ko besan...teruk benonye pong!!!takpelah...semoga semuanya berjalan dengan baik k...

cik helena said...

kak ai,,moga sembuh cepat ye.always pray 4 u..

TuYa said...

semoga segala urusan akan dimudahkan dan semoga kak ai ceria2 selalu..muah muah

Unknown said...

kak..kalau tak sihat berdoa la kepadaNya..kerana apa yg berlaku ke atas kita adalah dariNya..Yakin pada Yang Satu InsyaAllah akan di kurniakan kesihatan.

Jadilah seorang Hamba,isteri dan Ibu yang solehah...kerana itulah sebaik2nya hidup kita di dunia ini..Jangan di kejar sangat dunia kerana buruk padahnya Kak..

Jangan terlalu taksub dengan nikmat dunia..sebagai sesama muslim sy hnya mampu menyampaikan..Yang melaksanakan aalah diri akan sendiri

el said...

suke la pic ko ni..npk muda 15 thn laaa...sgt sukeee...

Jue @ atanayuiman said...

kak... itulah.. Rindu sama kamu.. semoga semuanya dipermudah kan.. :-)

iera_ayien said...

ko memang ayu n cute zah!!!! aku suka sangat pic ni... mcm budak belasan tahun tau!! maleh puji2 lebih2 kang terangat lak jubo ko...hehehehe..

aku sntiasa doakan moga ko cepat sehat...Aminn

strawberi @ mamadira said...

semoga ko sihat2 dan bole buat
aktiviti yg kot suke..lebih2 lagi
berblog ni..klu ko hepi kitorang lagi2 lah hepi..

klik klik (^_^)