19.6.09

::INI KAMERA SAYA::

BAGI nk mengelak salam paham atau kekonpiusan kowang psl gambar aku kat sidebar ngan kamera gabak tu, meh aku nk khabarkan. Gambar aku pegang camera gabak kt tepi tu hanyalah sekadar angan-angan aku je. Aku ni mmg minat amik gambar. Dan TERINGIN gilos nk ada camera camtu. Tp tu BUKAN camera aku. Tu kawan aku, photoG Shah dari Terataipictures punye. huhuhuhu...camera aku si KIMIe ni je...SONY T100. Camera aku cinonet je. Isk..ada lak tadi peromen blog aku, Mr. Lee ke hape..ingat aku amik gamba pakai camera gabak tu. Isk isk isk..Lom tercapai lagi cita2 aku nk ada camera camtu. Buat masa skang ni..ni jelah yg ADO...


buah hati pengarang jantong aku!!! KIMIe..


4 comments:

D.O.U.B.L.E...S said...

kak aku nak camera ko tu ko beli la yang baru boleh??????

strawberi @ mamadira said...

aku lagi lah ....skarang camera aku wat hal...x leh nak tangkap gambar...sob..sob.sob..

klu ada rezeki..bolenye ko merasa kamera mahal tu..janji bisnes kasi kencang...

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

takpo dapat duit nuffang ko boli la camera idaman ko tu

Jiey Mien said...

mokcik jiey nyer kamera cikai jer.. =(

klik klik (^_^)