16.6.09

::TUKO PLAN::


PLANNING
aku Ahad aritu tetiba bertukar. Kesian lak kat laki aku. Dah brape hari ngidam nk makan pulut doyan. Siap dah planning ngan adik & paksu dia nk buat makan2 pulut doyan kat Subang tu (umah adik ipor aku). Tup2 cancel sbb bini dia TERberanak lak. Tak sangka sbb tarikh banak dia lambat lagi sebenornya. So, Ahad tu kami berkampong kt Spital je lah. Bau doyan pon takde. Sian laki aku. Dh siap beli pulut nk tanak. Duk la pulut tu dlm lemari store aku. Insyaallah, nnt kita masak jugak pulut tu ye Bang?


Bini adik Ipar aku, Ain branak kt Spital Selayang. Sib bek sempat sampai kt spital kau! Sampai kat sana kul 1 pagi, kul 2 pagi tu dah selamat kuar anak dia!! Dan yg paling hepi tu, dowang dapat anak pompuan. Yelah, dowang dah ada 2 anak lelaki. Rezeki dapat anak pompuan lak kali ni. Dia mmg tak tau langsung dlm pewot tu anak pompuan sbb scan pon sekali je masa memula peknen tu..Tulah, selama ni dia laki bini geram je ngan Opet. Kali ni dah dapat anak pompuan sendiri. T upon masa ahad tu duk kendong si Opet lagi! Hihihi…ala..lepas ni musti kowang dah tak heran ngan Opet aku tu kan?? Takpe la..aku pon tompang gumbira utk kowang. Merasa gak dapat anak lelaki & pompuan..



posing dulu sementara tunggu abah


cepat la abah!!!

muka tak sihat..
makin masuk ke dalam mata aku!
huhuhuhu..

Aloloooooooooo...



sonok dapat baby girl...

nak bedung budak camni tau ain..
abg ipo ngajo adik ipo..keh keh

dah siap...

huiiiii...
idong kau betol2 nurun abah kau ye dek?
Putih betul dia...

dah bedung, baru sedap tido...

Abah baby

Opet ngan sepupu sepapatnya..


nampak tak ada apa kat bawah katil tu???

Opet ngan anak Beddy si amin tengah dating bawah katil!
kahhhhhhhhh

welcome to the new world!!!

5 comments:

nasz said...

putih nye anak dia kak ai, geram aku tgk pipi, tembam!!

alahai opet, comel nye kamu duduk bwk katil tu

FaizAmY said...

congrates dapat baby girl!! aku pon teringin jgk kak ai nak gegirl..ehehe

Unknown said...

putih melepak!congrats to AIn

D.O.U.B.L.E...S said...

chumellnya baby...tahniah pada ain & bady dapat ank pompuan..

Fiza Nordin said...

abg kaman senyum tgk baby tuh mcm nak tambah anak jek...alahai...

ehheiheiii ape dating2? mierza nak letak mane?mak metua marah nih!

klik klik (^_^)