19.6.09

::MC LAGIKKKK::

YUHUHUUUUUUUUUUU....

Aku baru je bangun tido ni. Ada kat umah. Demam lagi. Harini makin bertambah2 sakit tulang temulang otot sendi aku ni! Tak tau nk khabarkan camne rasa. Kelmarin kan aku dah MC. Smalam aku berusaha gak la gi Opis. Dah alang2 aku kuar umah gi spital selayang amik tong kencing aku tu. Makanya aku bayar skali utang aku kt spital tu, trus gi opis. Leh aku masukkan skali dalam claim gaji bulan ni. Tp aku gi opis pon bukannye buat apa pon. Kejap2 aku gi blakang tido..kejap bangun, kejap tido..Poning palo den!

Pagi ni aku try bangun. Bukan takat try, dah siap aku mandi pakai baju kebangsaan jumaat lagik! (kurung :P) tp aku takleh nk teruskan makeup2 bagai. Tak larat seh! Aku bukak balik baju kebangsaan tu trus baring. Ckp ngan laki aku tak larat langsung. Pehtu trus laki aku siap2kan anak2. Hantar dowang gi nursery. Along, Angah + BB gi skolah. Opet gi nursery. Laki aku lak amik cuti jaga aku. Takut bini dia kejung sengsorang kt umah agaknya. Keh keh..Dlm kul 9 lebih, gi klinik kt umah aku ni je. Malas lak aku nk gi Spital / Klinik $1. Kene tunggu lama. Kang mau aku baring melunjur kat kusi klinik tu kang. Tak Kose!

Balik dari klinik, telan ubat demam. Ooooo! ni bukan ubat demam biasa k. Ntah apa nama dia. Ubat ni skali ngan ubat tahan sakit. Aku tadi merayu mintak doktor tu ubat tahan sakit semata, mampos baik dia tak kasi tau. Sbb dia tau aku sakit buah dada..eh! pinggang. Jenoh aku merayu. Dia tak brani nk kasi. Sbb mmg tak boleh pon aku makan ubat tahan sakit tu. Lagi cepat kang kidney aku rosak. So, dia kasi aku ubat demam special skit la. Ok la..dari takde. Lepas mkn ubat tu trus aku tido...ZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzz. Ni baru bangun. Lega skit rasa badan. Kalau tak tadi rasa nk merangkak je masa jalan tu. hihihi..

OK..dah. Tu je laporan utk hari ini..Untuk mak2 ayam yg ada tournament (betol ke aku eja ni? lantakkkk!) esok, GUD LUCK ok..Sori la aku anak branak tak dapat nk jadik pom pom girl utk team kowang. Kang tak pasal2 tengah aku pom pom anak branak tu kene hurung lak ngan ambulans. muahahahahahahaha...



7 comments:

noreen-bulan said...

semoga akk lebih kuat,kuat n kuat...sabar n tabah....
amin...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

kesian kat ko ..asyik sakit jer..rajin2 makan ubat tau..


pstt dah nak ujung bulan ni ko tak update tudung ker??
hehehhe

nabilah_2908 said...

patut la akk x update ari nie..tertnya2 gak...npe akk x update g..xsiht rupenyer..

cian akk..get well soon yer kak..:)

irma said...

akak rehat lah dlu......rest betul2 tau...

Kak T JB said...

Kuatkan semangat demi keluarga tersayang...

Diana Ishak said...

ko sakit ke?

ke routine check up pinggang ko tu?

saveme_zero said...

tak jadi la netball .. tunda july kak ai. moga ko cpt sembuh yer.

klik klik (^_^)