24.6.09

::AYAM PASAR MALAM::


MASA dlm kete lps amik bebudak tu dari nursery smalam, BB mintak nak makan 'ayam pasar malam'. Ala..ayam goreng tepong tu le. Nak pegi psr tani, malas lak. Aku x larat. Tak sihat lagi le..huhuhu..tension je aku! Ntah sampai bila la camni. Rasa cam nk benti keje je..huhuhu..tak larat sangat-sangat tau. Pagi td masa nk siap2 aku bermakeup2 jugak la konon nk bg semangat gi keje. tp..HARAM! Dah kalau badan lembik sakit sana sini. Takde makna jugak kalau muka bertepek cam topong gomak! :(

Pehtu aku ckp ngan BB biar aku je masakkan ayam psr malam dia tu. Beli ayam separoh, golekkan ngan tepong grg ayam adabi tu je. Sedap gak. Dalam x larat pon aku masak jugak le ayam tu. Atleast harini Along balik skolah leh dia makan lauk tu. Aku asingkan la siap2 malam td utk dia makan harini.

Lepas je aku masak, aku baring jap. Pening sangat pala hotak aku ni! Kowang jgn nk memandai2 kata aku bunting ye. Jgn bikin hati gua sentap! Pewot aku ni dh tak bleh nk isi budak lagi dah..kang mau lagi cepat aku kojol..huhuhu


ayam pasar malam BB

bersemangat budak ni makan..
demam dia dah ok ..lega aku!


puas ati BB makan..

kakak-kakak semayang dulu..
mama kendian..huhuhu


~pg nie takde mood... :(

13 comments:

nita said...

malam tadi akak pon baru makan rangka ayam yg rangup tuhh..
sekor dua hengget setengah..

tu akak sorang tu.. huhu!

nasz said...

kalo p pasar mlm, tak de nak beli ayam goreng tu, rangka ayam blh la...

Tijah said...

ayam goreng pasa mlm tu nampak cam best kan? tapi ko tgk la minyak dia...hitammmm nokkk! takottt ok

☆ lieya latif ☆ said...

menu wajib kalo gi pasr malam tu la kak...ayam goreng ala kehepsi tu he he heeh...tapi kalo buat sendiri lagi puas sebenarnye kan kak

sian ko kak...cepatle sihat.....

nabilah_2908 said...

kakak...senyum2 selalu...br mood tu dtg balik.. :)

FaizAmY said...

menariknye ayam edisi ko ni kak ai..teringin lak aku..hadei aku ni smuenye teringin ape je yg aku x teringin..kahhh..cam peknen lak..muahaha

FaizAmY said...

kak ai smg ko terus tabah k..

Mazlyana Mansor said...

PULANGKAN KAK NGAH KU YG DULU..KAHHHHHHHHHHH..

Mazlyana Mansor said...

YG PTING NK YGK SI OPETT TU JERS..SOOOOOOOOOOOOOOOOO CUTE..

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Ko takde mood ye Kakngah...hmmmmm.Adik mu pun taknak ade mood lorrr hr ni!

saveme_zero said...

sejok perut tgk anak2 ko rajin bersolat..huhu.

ayam grg aku tertgal kat rumah mil..huwaaaa..terliur dah ni

atie said...

wah sedap nie...nak balik cuba la...atie tak penah guna tepong adabi tue..

Unknown said...

Yang Pertamanya, i terharu sungguh melihat anak beranak solat berjemaah gitu tau.... Tak sabau nk tgg anak2 besau then leh semayang jemaah...

Yang kedua, ai jeles ngan u coz dpt jadieq model x berbayar tue.. tapi dah kena make up dr NS lagik tue... giler arrr~!! Jeles tahap HULK nie~!!

klik klik (^_^)