11.6.09

::DAH ADA BULU::


INGAT
tak lagi aku penah ckp MIMIe takde bulu mata? Kununya nk tunggu bulu mata yg dah terpakai dari AJ..haihhh...last2 aku beli je bulu mata tu kt psr malam. Pakaikan dia. Amboiiii..tambah cantik model aku tu. Tp kejap je pon. Payah lak aku nk sarongkan tudung. Terlanggar je bulu mata dia tu. Last2 aku cabut je letak tepi. Dah abis dia peragakan tudung2 aku tu baru aku pasang balik bulu mata dia..hihihi...



sebelom..

selepas..

canteknye...


12 comments:

nabilah_2908 said...

uiii...tajamnya renungan mata mu.. :)

suhida said...

aloh aloh aloh,ingatkan sape la mimie tu..

D.O.U.B.L.E...S said...

cantik dia pakai bulu mata...mcm tuan dia jugakkkkkkkkkkk...

Rafizah Nordin said...

huh bukan main lentik bulu mate ko ye mimie...kalah bulu mate aku besan!

Dj Epoi said...

Baka mana nih?

Nampak macam BOSNIA heheeheee

Kak T JB said...

Ai...selalu sengih sorang bila baca blog u. nampak u punya cara mcm Kak T jer. Gila2... tapi rasanya u ni sensitif ek....

Jiey^Mien said...

wah wah wah.. mata mimie menggoda!

d33la said...

awww...terpukau den ngan jelingan mimie...hehe

d33la said...

awww...terpukau den ngan jelingan mimie...hehe

☆ lieya latif ☆ said...

hahaahahahaah...mcm2 la ko ni kak...tapi siyes..cantik plak dah boh bulu mate tu...baru nampak cam heliza Af hik hik hik

MUMMY ILA said...

eh..mata aku silap ke nengok ni?
aku nampak cam muka ko je kak ai...

chykeenzachary said...

kelakau lah ko ni akak..siap ade nama lagi tuh.huuhu

klik klik (^_^)