3.6.09

::$ BELI BUAH PINGGANG - NUFFNANG::


HIHIHI...Sronok lak aku tengok $ Nuffnang aku dah banyak camni. Eh, banyak la kan? Bagi aku banyak la jugak tu. Tingat masa memula aku daftar nuffnang ni aku pelik nape la dalam 2 bulan tu 30sen je yg ado. Rupanya kene sabo..kene rajin..kene jadik KELIWON (sbb nk hapdet memalam buta kt umah untuk entry esoknya..kahhh) baru $ tu masuk. Hihihi..


Mekasih kat kengkawan yg tolong klik-klik iklan tu ye. Klik la banyak2 lagi. Leh cepat aku beli buah pinggang baru. Keh keh..


~huiii si ai ni, $ nuffnang pon kau jadi jakun ye!!!!




psttttttttttt! aku dah pandai buat printscreen. Kowang jugak yg jarkan aku kan? mekasehhhhh :P

10 comments:

Sathes Kumar said...

Wah byk tu.... saya msih lagi 0.00 sen.... ada ap2 tips nak syer x.....

Ceera said...

ye, kena rajin dong.. baru dapat hasilnye..

nabilah_2908 said...

bnyk tu kak...sy nyer br 3 hinggit jer...keep it up sis..(^_^)

-:- Zafran BabyAndKidsCollections Enterprise -:- said...

waah..!! manyaknyer kak.. huhuhu..!! akak tak clearkan check ker..? Semoga sukses kak..

** tgh tunggu check dari nuffnang niee...

Jiey^Mien said...

ala camne nih.. jiey punya baru 25 sen! muahahaha..

Luth Textile said...

tak clear la kak..
bg besar sikit gambaq..
btw, salam kenal.. jom tukaq link

cik helena said...

shopping lepas ne..hehe

peej said...

seronok kan..
alangkah indahnya kalau income tu 4 angka kan..tp tah bila la tuh..

tp paling tension org yg blog baru berapa hari..reader pun xdak..pastu nak expert duit banyak2..pastu x puas hati..ckp kat aku..menipu la benda ni..bg aku gelak je..serious rasa nak lempang org mcm tu..

elly @ suely said...

ape menda nie? x taw hahaha...

alamanda said...

byk tuuuuuu. sket la. kata adek beradek. huhuhu.

klik klik (^_^)