8.6.09

::PARTY SEBEDAY DINA::


Dalam kul 2:30ptg lepas panten sanding tu, aku pon naik la ke umah nk bersiap gi umah SYAFA lak. Haihhhh..dah berlengas2 badan. Tp sanggup aku tak cuci makeup tu. Lantak pi la wei. Muka aku dah macam keliwon hilang punca dah. Yg Opet lak sempat lelap mata kejap. Yelah, sementara nk tunggu laki aku naik mandi lak kan. Pastu aku pikir2 cam tak best je aku gi bertiga. Biasakan aku angkut 'rombongan' aku anak branak. Dah yg lelain duk kt kg tu, makanya aku angkut la kakak Opet, si Echah kat sebelah umah ni. Ala..anak si Ema tu le. Ha..dah siap2..jom kita pi redah keramat! Moh kita!

Opet diiringi pengwal peribadi kesayangannya..

Mak sebeday Girl..
mak ke, kakak ni???
(kembang jubo kau ye..)

Nyampah aku!!!
huh!!..
aku nk jugak camtu..nakkkkkkkk :P
Jgn memain ooo..si 'penembak' ni bukan takat pandai amik gmbr je tau,
dia jugak la yg buat Kek Bestday yg comel tu..
Nak tengok hasil2 kerja tangan dia,
Leh gi jenjalan kat blog BIBU

Chumelnye Ainul!
Tak lama lagi jadi kakak le kau ye..


ni le hasil tangan Bibu utk Dina..
Comel kan???

Opet tak heran org..yg penting, MAKAN!

sempat lg laki aku menjenguk..

tengok..comel je dia duk bersila..
hihihi..

keh keh...Dina takmo potong kek..
takut ngan lilin pulakkkk...

alaaaaaaa!!! apesal gmbr jadik camni ni???
tenggelam aku..huhuhu...
Ni first time aku jumpa ngan CIKLINN
Cutenye kau Linn..cam budak skolah!!!

dah terkangkang pulak anak aku ni!
mmg dia tak pedulik keadaan sekitar langsung!!
org nk nyanyi ke, nak nangis ke..
dia MAKAN, MAKAN, MAKAN!

mak buyong + anak comelnye

Panten Baru

Mek sara..

sempat lg nk buat peace dia tu!

Opet punye!! Opet punye!!
suka dia sya..toing toing tu..hihihi

Echah..anak angkut aku.
kih kih..

Sya bagi aku gift utk anak2 yg kat kg skali..
sudahnya aku laki bini yg abiskan!

ok la tu, makan on behalf.
keh keh..
Mekaseh ye sya..


12 comments:

elly @ suely said...

besnye... dapt goodies yg cumel lagik... cayalah opet, ape jadi pon jadi lah janji makan! yer hahaha....

nasz said...

seronok tgk opet mkn. anak aku tak nak mkn... dia mkn kopok je

Syafa said...

tq for coming kak ai.aku pun perasan..dari start ko smp..smp sudah nak balik opet menguyah jerk..kahhh..terkangkang tu yg x tahan tu..dia mmg berselera eh..bagus2..
pasal goodies tu..aku mmg tau ko laki bini mmg suka kan..tu yg aku bagi lebih..konon2 nak suruh bagi anak2 ko la..udah nyer korang laki bini yg melantak yer..hahaha...xde ape yg aku leh bagi..jadi la dari xde kan..ngeh.ngeh..time kasih sekali lagi sbb sudi dtg...

Mizz_Ila said...

wakaka..pesal gambo aku takde????
ooo..aku diceruk dapooo

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

wah ko kak...
sempat menghavockan diri kat besday bash lagi yerk

ish iskh iskh...
seperti ku kenal...
waaa...x aci ko dah jumpa ciklinn...
bila ler aku dpt jumpa ko plak yerk....
ipar ko ct aku dah jumpa ari tu....

abangfaizul said...

akak... gamba mak buyong ngan anak die tu aku rase pelik la. tu macam muke kawan aku kak... mak buyong tu nama melly ke? budak jurusan pendidikan sains kat UM? budak tu asal JB ke

Dj Epoi said...

Happy Birthday Gibik2 Dina....

Walaweiiiiiiiii...meriah gilak siut!!!!!!!

ღ Marisa Mardhia Online Shop ღ said...

adei mak b'day gurl x upe mak le, mcm kakak plak, hehehe...

opet sllu mkn duk bsila ek dik, ekekekek...

comel la ainul, dah besar kamu ek ;)

abangfaizul said...

kak ai... si melly tu blogger jugak ke?

Ciklinn said...

yeyyeyeey aku suka sgt2 tgok opett sgt2 comeiii n best tgok org mkn..tak kira org nyanyi ke potong kek ke..dia menten makan dgn jayanya hhahahhaah........

yg paling pentingg aku kan mmg teruja habis jumpa ko kak... sgt cantikk n memiliki bdn yg aku nak sgt2... huhuhhuhuh ko kata aku kecikk kak..tgok gamabr ko dgn aku tu..kembang semangkuk aku ha....

Unknown said...

aku suke tgkopet..de tak dulik org keliling..makan makan dan makan...bagus opet!senang mama kau nak borak bizness ekekekee

FaizAmY said...

hwaa..meriahnyeee...melepas aku...huhuh..ape yg si opet suke sgt tu kak ai? yg toing toing tu

klik klik (^_^)