10.6.09

::HALOOOOOOOOOO::



SMALAM
langsung tak berhapdet belog goblog aku ni! Mana taknye, mlm kelmarin aku tak sempat nk hapdet kt umah. Ingatkan pagi smalam tu aku sampai awal, leh la aku hapdet kat opis. TETAPI! huhuhuhu..line tenet kat opis aku lak buat hal!! haihhhhhhhh..sampai ke sudah takde tenet kt opis tu. Takde semangat aku nk buat keje tau. Macam terputus hubungan ngan dunia luar je aku rasa. Keh keh..yelah, biasa sambil wat keje, sambil adap tenet. Bila boring tengok tenet. Tengok mak-mak ayam ni berchit-chat..huhuhu..bila tenet takde, mmg boringgggggg yg amat kt opis tu. Tp nk diikutkan, bukannye aku buat keje ada kene mengena ngan line tenet kan? hihihi..adat le tu. Dah biasa duk adap, skali ni takde. Betul2 duk pulun keje semata. Nak muntah darah lak aku rasa tau! huh!

Ni pon aku curik2 gak masa hapdet di malam hari. (jadik keliwon aku)..muahahahahaha...rindu sangat la ngan kowang. Aku nk singgah2 belog kowang pon cam terhad je ni. Laki aku, eh! Opet asik memanggil2 nk tido skali..haihhh...so, tunggu jelah karang ye, aku dah siap buat auto publish utk harini punye ceriti ceritut..lalalalalalalaa


2 comments:

nabilah_2908 said...

hrumm...sy amat2 la memahami keadaan akk semalam...mkna nye seluruh malaysia la internt wat hal..huhu.. :)

MUMMY ILA said...

apis punya line tenet pun biol semalam.. wakakakaka

klik klik (^_^)