25.6.09

::TERJONGKET MOLOT OPET!::



TU lah bahana tak dengar ckp mama! Nak jugak main kusi tu. Dah le kusi meja makan tu berat. Berpuloh tahun punye kusi turun menurun. Brand Singer~menawan keluarga bahagia tu. Ha..amik kau!! tak pasal-pasal kene tindih ngan kusi tu! Masa aku angkat kusi tu nampak dah biru muka si Opet. huhuhu...cuak aku jap. Skali tengok molot banyak gilos kuar darah! Rupanya molot dia pecah. Bibir atas bawah abis luka. Isk..sib bek la tak kene kepala. Dulu masa BB kecik pon kene tindih gak ngan kusi tu. Berbekas tepi mata dia smp skang tau! haih...


11 comments:

saveme_zero said...

allah...sib baik xde apa. ishkk...buh minyak gamat k ai.

sis_nita said...

ai..
haa..
wawa pon sama laa..
tercedera akibat tidak mendengar kata..
huhu!

sue's blog said...

alaa ciannye si opet..mesti dh serik dh..hehe..

MUMMY ILA said...

lasaknye dia.
erm..xpe jadikan pengajaran ye opet..
jangan notti2..

eiza in the house.. said...

kerusi tu nak kene lekat kan tu kak..
baru tak tindih opet lagi nanti..
patut tak?..hehe..

cian opet yg tiut miut tu..

Mazlyana Mansor said...

alolololo ciannyer die.....erm bengkak mulot die kak...
erm...opet ...opet...

Mazlyana Mansor said...

alolololo ciannyer die.....erm bengkak mulot die kak...
erm...opet ...opet...

fazilzura said...

biasak ler kak mon.. budk tgh membeso .. mana nak dgr kata..
dia nak explore sume yg bley

AkMa said...

KESIANNYE OPET..MESTI SAKIT TU..DAH BENGKAK MULUT TU..

emellia said...

syian opet. tapi tak pe.. pengajaran bagi dia. lain kali baru nak dengar kata mama dia.

el said...

sian opet...
biasalah budak2 ni selagi x kena selagi tu la nak main..dah kena pun main lg..kahhh...
kita ni maknye jenuh gak ler jerit2 suh JANGANNNNNNNNN...nak buat cm mn..budak2 la katakan...adoiiii

klik klik (^_^)