30.6.09

::BAKSO 'AYAH'::

Ya Allah!!! Anak sapa la kat tepi jalan ni ha????
Isk! anak aku ke tu??

'Ayah' the bakso man..

Laki aku kene patah balik ke kete amik Opet
sbb sibuk jerit 'Ayah!' 'Ayah!'

Ha! Baru puas ati dpt jumpa Ayah dia..

tu ler umah murah aku..hihihihi
yg tepi jln tu org jual doyan.
tetiap hari ada kt situ.
BB hari2 mintak doyan. haihh...
Beli selang sehari jelah.
Ala..aku beli yg 5 bijik $10. Udah!
Anak2 aku suke giler mkn doyan kau..


Dapnyeeeee


10 comments:

Bed said...

ermmmmmmmm nyum....nyum....

nabilah_2908 said...

sedap nyer kak...
erm...singgah jp erk..de arwd tu akk..:)

ibu_umairah said...

sedap bakso.......my pebrettt!!!!

Bibu said...

woi sedap nye..aku kim 2 bungkus leh?

ppb_ppkp said...

xpenah lagi makan bakso..mcm mana nak buat ek....bebola tu napak sodappppppp

T.u.Y.a said...

terliur la kak ai tegok bakso tu..
tau x,semalam Eri ade baca n3 pasal pulut durian kak ai..mengaruk2 nak suh buat gak..adoiiii!!!!sungguh la angin aura makan kak ai ni kuat sampai Damansara nih..haihhhhh!!!

Fiza Nordin said...

mak oii azab gak nak membawa turun periuk sebeso tu dari tingkat bape eh...paling atas sekali kan...jenuh...kene lak lif mampus, adoiyaiiii
tingin aku weiiii mujur aku tak bunting!

nasz said...

selang sehari beli doyan??? mak ai...

Nur Syafawati said...

alaaaaaaaaa..ko post bakso lagi!!!terliur aku tau!!!eeeeeeeeee

shi3la said...

ko selalu tunjuk bakso kak wat haku kepingin bakso lak..nakkkkkkkkk baksoooooooooo...!!!terliurr arrr melelehh dah air haku hahh...

klik klik (^_^)