10.6.09

::OPET YANG KEBORINGAN::

kacau abah semayang..




SIAN OPET...


14 comments:

strawberi @ mamadira said...

cian kat opet..
xde kawan nak main ye...
x lama lagi baliklah kakak2 dia tu...

*syafinaz*me,my self and i... said...

opet meh dtg umah aunty sya..boleh main same2 adam ngan alyaa.

kalo opet dtg si alyaa akan kenalkan opet kat sume org.kejap2 kang dia ckp'ni kawan adik'...ulang2 bnyk kali.

Nur Syafawati said...

lor..awat x anta kat umah aku???leh opet kawan ngan dina..dina byk menan..leh main masak2 yg opet kasi tu..kahhhhhhhhhhhh
eh kak ai..opet dah buncit eh pewot dia..ke baju nyer dah ketat????hmm..kembong betul..sihat..sihattt

fazilzura said...

hheeheh sian nye opet mu kak ..

Dj Epoi said...

Heheheheh...Sian si Opet!!

sayalahfaizul said...

ala... ciannye anak ko kak ai... cakap kat die uncle zul kim salam

Sathes Kumar said...

Opet, minta mak "belikan" ramai sikit adik... he he he.....

Emy Omar said...

Cian Opet...tak lama lagi balik la kakak2 opet tu ye..
Psst kak Ai,kita dah dapat..sedap & selesa la kak..pasni kumpul duit boleh borong lagi..terima kasih kak

☆ lieya latif ☆ said...

sian die kak...mati kutu kakak2nye takde...takpe2 pasni akak dah balik...sure kecoh balik umah tu....

Big Mamma Bukhari said...

siannya dia.. boring ye? nanti suh mama/papa layan ok? :-)

kak ai sihat ke? t sht alhamdulillah.. t dtg jenguk akak ari nie..

♥ Eda ♥ said...

makin hari makin chun la si opet ni..tapi muke maintain garang..hehe

atie said...

duk sorang boring, bila ramai gaduh lak, anak aku ler tu....aku dah link kedai ai...

Bibu said...

aa'ah muncit perut opet ke ko pakaikan baju sendat ?hehee suke aku tgk opet mkn..elok aje.Sian kakak2 sume tade ye..saba ye Opet ade 3 hari je lagi!

MUMMY ILA said...

aloh sian dia. nasib ada mama ngan abah temankan ..

klik klik (^_^)