22.6.09

::TADAH KENCING, JOLOK DARA::


PEPAGI ni aku takde kt opis pon. Aku ngan Opet nk gi Spital. Masuk harini dah 3 hari Opet demam selsema batuk bagai. Sian dia. Takleh nk tido malam. Bila malam je panas tinggi sangat!! Ngan aku laki bini skali dah brapa malam ni x tido..huhuhu..Kebetulan harini aku nk gi spital amik darah + hantar tong kencing, leh aku angkut skali Opet..

Aku hantar abg kaman dulu, baru gi spital.. Smalam 24 jam aku kencing dlm tong aku tu. Ala..kan aku penah tayang tong aku tu. Kang aku tayang lagi kang, mau ada yg muntah kedarah! Pehtu aku nk amik darah skali. Minggu depan ada dating ngan doktor aku. Tp aku rasa kompom result x cantek sbb aku tgh x sihat. Masa ni la sibuk nk kompol kencing + darah aku! haihhh...

Kalau aku tak larat, maybe lps aku gi amik darah tu trus gi emergency bawak Opet. Tp kalau aku x larat, aku bawak Opet gi Klinik Kanak2 Tan kt rawang tu jelah. Yelah, kat emergency tu kan berkurun baru kau dapat jumpa ngan doc. Mau kejung aku anak branak nk tunggu. Tp kalau aku rasa leh tahan, aku gi kt emergency tu jelah. Tengok la cmne karang. Aku bukannye x kasi abg kaman teman. Jumaat lepas dia dh temankan aku demam kat umah. Tmpt keje dia tu bukan cam tmpt keje biasa. Cina2 kat sana cam laknat! Kang mau kene benti keje lak!

Smalam dari pagi ke petang aku kuar ngan AJ. Aku gagahkan diri jugak semata-mata nk merialisasikan impian aku. Dah rezeki datang bergolek, harus aku GAGAHkan jugak! Apakah itu??? tungguuuuuuuuuu...nnt aku criter sampai lobam! muahahahahaha...K lah, pada yg bekerja, Selamat bekerja. Pada yg duk kt umah, selamat menguruskan umah tangga k..Daaaaa..ailebiu alls!



7 comments:

saveme_zero said...

moga ko & ely cpt sembuh yer. mkn ubat ok.

nasz said...

alah, sian nye opet. ape2 pon harap2 korang dua org sihat cpt ye...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

hu hu hu
opet sama ngan batrice arr kak
x sihat jer...now
bila malam jer panas jam letak tangan kat bara...
adoiler...
semoga ko ngan opet cepat sembuh yerk kak

cerpelai said...

Tajuk je dah buleh buat kepala hotak gua berpusing kejap..
Dasat betul..!!

Semoga cepat sembuh sis..

Fiza Nordin said...

alahai menantu aku tak sihat ye...siannye...xpe...nak beso tu...kebetulan mierza pun tak bape sihat.badannye dedo,kepalanye panas.semalam takmo makan.minum susu jek pehtu muntah susu...aduhai ko bayangkanlah klu muntah susu...acem oooo tp sbg ibu,acem pun mangi gak kat idung aku nih...

elly @ suely said...

semoga cepat sembuh tau! jgn lupa makan ubat yer! opet pon sm tau!

☆ lieya latif ☆ said...

sian akak...opet plak tak sihat2...semoga opet cepat sembuh....akak pun semoga result akak okey ....sabar ye kak

klik klik (^_^)