5.6.09

::TAG DARI IRMA D' ARTIS::


Aku telah diTAG oleh
Irma D' Artis Bunting..muahahahahaha..

Jom layan soklan2 yang ntah apa2 yg aku jawab..balun!




1. Bekas kekasih saya adalah..
Tak terLIST!! (boleh ke jawab camtu?)


2. Saya sedang mendengar...

bunyik ekon opis


3. Mungkin saya patut..

gi kencing sbb dari tadi duk tahan..uh!


4. Saya suka...

amik gambar + makan


5. Sahabat-sahabat saya...

sume best2 belaka!

6. Saya tak paham...

apa yang awak tak paham


7. Saya kehilangan..

hhhhhhrrrrmmmmmm…takde benda yg ilang kot..


8. Ramai yang berkata..

mulut aku becok cam popcorn

9. Cinta itu adalah...

naturall (apa ntah yg aku jawab ni..kahhhhhhhh)

10. Di suatu tempat, seseorang sedang...

cuba untuk meneran taik yang dah 2 hari tak dibuang..


12. Saya akan cuba...

carik jalan untuk membeli kereta lain


13. Ayat SELAMANYA membawa maksud..

ABADI


4. Telefon bimbit saya..

NOKIA – tp tak ingat apa model..


15. Bile saya terjaga...

terus tangan mengagai carik pengikat rambut..bangun sambil ikat rambut. Rimas!


16. Saya paling meluat...

tengok pompuan gedik & jantan2 yg mengorat cara beruk!! eeeeeeuuwwww


17. Pesta/parti adalah

untuk org berhibur

18. Haiwan yang paling comel penah saya temui...

kucing


19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah...

sekolah rendah


20. Hari ini..

bosan kat opis..


21. Malam ini saya akan..

pegi pasar malam utk carik anak tudung yg telah dipesan oleh si Aieza.. :P

22. Esok pula saya akan..
Pagi – tengahari ada kenduri kawen kat blok umah aku & petang nak gi bestday Dina, anak si Syafa


23. Saya betul2 inginkan..
KERETA BARU!!!!


24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
wahhhhhhhh..makin cantik la kulit! Keh keh…

25. Pusat membeli belah atau arked permainan...
nk beli apa? Anak pon takde nak main..sume kat kampong. Tinggal sorang je..takmo dia main sensorang..


26. Makanan barat atau jepun..

aku mmg suka makan makanan barat & makanan jepon adalah FEBERET aku!


27. Bilik yang terang atau gelap..

aku suka bilik gelap..nyaman je..


28. Makanan segera adalah...

megi kari meletup – sedap nk mampos

29. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
“kak lina, katalog ni sume nk kene buat surat ke?”


30. Siapa yang anda ingin tag..

sape yang nak buat, sila tag diri anda sendiri.


SEKIAN, TERIMA KASIH


6 comments:

strawberi @ mamadira said...

x tahan jwpn no 10..

sape yg ko tengah tengok tu..
ko sendiri ke?? wakakaka..

anaklaut said...

kete baru?...skrg kete pun hargapun agak murah..leh beli ..

irma said...

tq kak ai....coz dah siap kan...insyaAllah x lama lagi dapat lah ko kete baru....majukan biz lagi yer....gud luck

FaizAmYAirieL said...

same la kite kak ai..ex boypren x terlist..kaaaaaaaaahhh....

ummu_hanis said...

izinkan akak ketawa. kah kah kah kah kah kah kah. taon depan kan, akak syorkan ko masok raja lawak. sure akak vote ko punye. pastu biler menang, bleh le beli kete baru. huhuhu.

Kerol+Natt=Adam said...

k.ai mcm tau2 je nat tgh busannnn..bio le nat merajink' diri buat tag ni..haha

klik klik (^_^)